Pokker... Midt i høstturen til Thailand, så da er jeg i utgangspunktet på en eller annen strand, men det går vel fly fra BBK til HKG også? Må tygge litt på dette...
Dette høres rasende festlig ut ! Avventer med å bestille til SQ har fått inn daglige avganger med A350 til CPH, då er det jo gode muligheter for en liten omvei via SIN Fri fra jobb og x-antall timer overtid må jo og være mulig å anskaffe før november
Det er det jeg også tenker. Men fornuften i meg sier at det kan være lurt å booke fleksible billetter, og da blir det (mer) et pengespørsmål. Plus begge veier koster under 10k hvis man kjøper uten mulighet for avbestilling..
De billigste Plus-billettene til Asia kan avbestilles mot et gebyr på 300 EUR, slik jeg har forstått det
Da har jeg sjekket litt og jeg kan fly med Emirates på lørdag så jeg er på HKG klokken 17:40 med retur til BKK mandag 21:00 i økonomi for 1600 kroner. Det er knappe 3 timer hver vei. Får høre litt hva reisefølget mener om at jeg stikker av.
Regner med 300 EUR for tur/retur, men kan være greit å dobbelsjekke med bolaget, om du er veldig usikker på om du blir å dra..
Javel sjef, når du tar den tonen så tør jeg jo ikke annet enn å adlyde. Så da ble det Emirates C i A380-800, nytt selskap og første gang i C på 380 for meg. Så da gjenstår jo bare spørsmålet om hvilke seter som er de beste her...