Merkelig, slo opp setekartet på flightnr og fikk 7 som første rad i biz. Uansett, snaue tre timer lever man vel over..
Kan booke til 2800 kroner t/r bak i bussen, men det er vel nytteløst å satse på at Plusgrade går gjennom på en slik flyvning...
Vi får vel tro at det som kan reserveres på EK's egen hjemmeside er korrekt. Men hvordan vet jeg om jeg har ny eller gammel kabin?
Gleder meg. Sjampis etterfulgt av mer sjampis. Dette blir bra. Gleder meg til å sjekke ruter. Sjekke hotell. Alt er bra her folkens, bare å hive seg med. @Tore sign meg opp på søndagslunsjen, jeg skal bidra på ett nytt forsøk på å slå rekorden
Ja, her er det jo bare å kaste seg på. I’am in. Usikker på turnusen til høsten, men fri er jo det vi har mest av, så dette går i boks. Har nok 2 CT’er på denne tiden, men blir nok betalt med cash denne turen. Regner med QR i Biz på meg, om da ikke SQ disker opp med bedre priser enn hva de har gjort i det siste.
Vi bestiller til rikelig med folk. Hasse har kontakt med dem, så alle får være med. Lager en poll litt lengre utpå her. Ca 1800kr pr prs. Drikk så mye DP du klarer og spis så mye Hummer, Wagyubiff og annet snadder du orker i 3 timer
Er bortreist de tre siste helgene i oktober. Så litt usikker på hvordan jeg får gjennom denne konferansen. Noen tips?
Da rekker du det akkurat. Dette er en svært viktig studie i hvordan mennesker responderer på andre svært hyggelige mennesker, øl, champis og mat. I tillegg er det mange gode foredrag om flyselskaper, bonusprogram og ikke minst champagne. Finnes egentlig kun eget dødsfall som årsak til å ikke delta