Tilbud? Dette er jo et par hundrelapper over hva det vanligvis koster for ungdomsbillett til HKG. Sist betalte jeg 2400.
Det som er med med ungdomsbilletter på long haul nå til dags er at om Plusgrade ikke går gjennom, så får du bare noen hundre poeng for hele turen.. Risky!
Dette vurderes, og legges til planlegging. Skal på DomPerignon ultimate i juli, så hvis det blir suksee må man vel ta turen igjen. Finnair kan friste med 16 000 kr t/r i C.
Hvilke datoer finner du det....? Rimeligste AY biz på 1-4 elr 1-5 nov er 23K fra Oslo og 25K fra TRD.....
Drar nedover torsdag, hjem natt til mandag. Er selvfølgelig med på lunsj ... Men gange opp deltager med 2
Reiser med samme fly som @kjeeli og har også bare 55 min på CPH ... regner med at @Tore holder flyet igjen til vi kommer ...
Direktøren var overraskende positiv til dette tiltaket. Og konseptet er jo for dumt til ikke å bli med på: "Dra til HKG på helgetur for å sitte og drikke sammen med folk jeg aldri har sett før." Venter til SAS har en kampanje så booker jeg fly. Mest sannsynlig ned 1 og hjem 5. Hotell Er IC et must siden vi har en mann som kan booke for oss der? Er egentlig veldig glad i Shangri-La når jeg er østover.
Du er veldig velkommen!! Du trenger absolutt ikke bo på IC, men det er der det skjer på lørdag. Champisbælminga er i en suite, så der kommer man inn uansett.
Som nevnt innledningsvis tar de som ønsker med seg en bra flaske champis, disse kjøles på hotellet før de bringes opp til suiten tidlig på kvelden hvor vi da smaker oss igjennom flaske for flaske
Dæven å lyst jeg har til dette, men trenger en litt for avansert "turnaroud" for å kunne få til dette da jeg kommer hjem fra Syd den 1.11 kl 1500. Men man skal vel aldri si aldri...
Fantastisk, over alle forventninger. Da skal vi booke billetter. JOINER DETTE Kommer med update... Se om booker SAS blir jeg EBD og ikke bare EBG, da AmEx shipper 20 store i nov.