InsideFlyers donasjonstråd

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 25. jan 2017.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    4,458
    Likes mottatt:
    12,601
    Bonuspoeng:
    183
    Hei, noen med et sølvkort å gi bort?
    Har en 2+2+1 reise der sistemann på 15 gjerne skulle hatt setereservasjon, men mitt sølv er allerede gitt til kona…
     
    lohelle liker dette
  2. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    516
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    PM sendt.
     
    DJasko and milehigh like this.
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,641
    Likes mottatt:
    4,916
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vil ha et SAS amenity kit fra forrige tur til/fra Miami? Uåpnet og forseglet.

    Befinner seg i Oslo

    20260501_181445.jpg

    20260501_181454.jpg

    Det hadde hopet seg opp litt for mange av kits nå så noe må gå :) Vi har allerede nok tannbørster, kremer, sokker og jeg vet ikke hva :p
     
    DJasko and eventyrer like this.

Del denne siden