Er det noen som har et sølvkort å donere? Etter jobbytte ble det lite reising, så jeg mista sølvkortet mitt. Nå skal jeg en tur til usa om noen uker og tenke jeg skulle hatt ekstra kolli til shopping (kan selvfølgelig kjøpe selv altså), men hvis noen har et å gi bort blir jeg veldig takknemlig Edit: takk til @Rapolo (nå kan det shoppes )
Er det noen som har et gullkort å donere til Eurobonus? Da har jeg en donasjon til deg også! Dessverre klarte jeg ikke å kvalifisere meg i år. Jeg er en hyppig bruker av Skyteam, og Eurobonus vil snart bli overført til alliansen, så det ville vært fint å ha.
Har en liten samling med ender, sort har jeg to av. Er det noen andre som har to like og kan tenke seg å bytte i en sort?
Jeg slenger meg på denne. Vennligst PM om noen brenner inne. Jeg brenner hjemme, så vi finner en løsning da jeg støtter teorien om resiprok altruisme
Noen som vil ut og kjøre buss i USA? Jeg har en voucher på $55 med Greyhound-bussene, utløpsdato 24. august. Gis bort til noen som får nytte av den. (og som skriver reisebrev fra turen som kjøpes. ) Neste USA-tur for meg starter 28. august, så jeg får ikke brukt den..
Diverse kit+ gies bort mot samlet henting. Bildene er ikke 100% nøyaktige da noe har forsvunnet og noe sikkert lagt til PM som gjelder
Skal ikke påstå meg «donering» på denne men fant denne best isf å lage ny tråd. Har FC lounge vouchers som veksles bort. 1 for FCL for LH(ikke FCT) 1 for FCL for LX 1 for FCL for OS PM om noen vil gi det ett forsøk Edit; noen har brukt LH voucheren
Er det noen som er interessert i å donere en tjeneste til en som trenger å blidgjøre sin fru? Min kjære er ikke gull og jeg kan ikke gi bort mitt gullkort før 1. desember i år, pga egen opptjeningsperiode. Hun kunne likevel trengt gullkortet innen den tid på flere reiser. Er det noen som kan bistå med å gi henne gullkort nå innen kort tid mot at jeg gir mitt gullkort til den du måtte trenge det til 1. desember? Send gjerne PM.
Hvis det er noen IF'ere som har et EBG å donere bort til en likesinnet ta kontakt på PM. Jeg kan donere bort solide F&F rabatter på reiser med noen hvite, røde og svarte skip på ekspedisjon eller langs kysten.
Noen som vil ha en mikroskopisk rest på 1.695 Flying Blue Miles? Skal selvfølgelig ikke ha noe for poengene som sådan, men er takknemlig om du vippser meg overføringsgebyret etterpå (vet ikke hvor mye det er, så jeg vet ikke engang om det er verd å overføre poeng).
Lufthansa long haul FlyNet pass med utløpsdato 30. november 2024 gis bort til aktiv forumbruker. Send PM for kode. Edit: Gitt bort
Hyatt vouchers for 1 gratis natt, helt glemt at jeg hadde en men dukket opp når jeg skulle sjekke inn på Hyatt nå. Cat 1-4, utløper 24 oktober.
Gjengjelder wifi-kupongen med 30MB hos Scoot. Så hvis du er i Asia og skal fly Dreamliner er det bare å rope ut. Edit: gitt bort