InsideFlyers donasjonstråd

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 25. jan 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Samletråd for saker og ting ein vil gje vekk (vouchers, kort, poeng, status, amenity kits og whatnot).
    Dette er altså ikkje ein tråd for kjøp og salg.

    Eg ser at det er ein del som villig gjer vekk saker og ting (fordelar) som dei ikkje har bruk for og som kanskje ellers hadde gått ut på dato og forsvunne.

    Om du ikkje har familie eller vennar som kan nytte seg av slikt, så er det i mange tilfeller mulig å gje vekk godsakene (sjekk gjerne T&C før du postar her). Kva med å dele med andre forummedlemmer?

    Eg er klar over at ein i ein situasjon der tida er knapp gjerne vil ha eit eige innlegg med passande tittel, så dette er ikkje på nokon måte eit forbud mot eigne trådar, meir som eit tilbud. Og som ei rosin i pølsa lovar eg at den som postar sist i tråden vinn Stuttfeiten sin paraply (last-post-wins-prinsippet).
     
    Last edited: 06. juni 2017
    Edvard, Gullars, Are and 19 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg startar ballet med to stk oppgraderingsvouchers (Business ForYou - utløpsdato 31.mars) med Alitalia (med forbehald om at det faktisk funkar slik eg forstår det, husk at det er Alitalia vi har med å gjere).

    Som sagt, eg er usikker på korleis og om dette funkar...
    VS.
    Men om nokon vil prøve så er eg klar for å gjere eit forsøk, men som sagt utan nokon garanti.

    I fyrste omgang set eg frist for interesserte å melde seg til lørdag 4.februar, då vil sentralkomiteen for utdeling av Stuttfeitens gratisvouchers 2017 møtast i SQ-loungen på LHR for å kåre verdige kandidatar :p

    Om ingen har meldt seg før den tid står tilbudet til 25.mars.

    (Om fleire er interesserte kan sentralkomiteen påverkast og sjansen for for å motta vouchers forbetrast gjennom donasjon (screenshot) til Røde Kors.)
     
    Nanping, miura, KristianR and 4 others like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Glimrende tiltak @Stuttfeiten!

    Og jeg kan like godt fortsette ballet med å tilby akkurat det samme som du, nemlig to stk oppgraderingsvouchers (Business ForYou - utløpsdato 31.mars) med Alitalia.
    Jeg har ingen formening om hvordan dette fungerer i praksis, men om noen tror de kan få bruk for de så er det bare å ta kontakt her i tråden eller på PM. Første mann til mølla.
     
    Baldrick and Stuttfeiten like this.
  4. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    ...har Eco billetter med AZ fra Barcelona til Roma i juli...teller det som medium haul international flight kanskje?
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kanontiltak!

    Jeg har 4 drink tickets gyldig ut året på Southwest Airlines.
     
    Shyneno, Baldrick and Stuttfeiten like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som vet hvordan disse Aegean Business oppgraderingene fungerer? Sikker mange som har tonnevis av disse liggende ;)
     
    Baldrick liker dette
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det vil eg tru? Men eg mister gullstatusen min i Millemiglia 31.mars, så eg kan nok ikkje hjelpe deg med reisa i juli.
     
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Veit egentlig ikkje, men ein eller annan sa at det var pr/tur, og ikkje pr/leg :) Det lovar vel bra? Eg skal ha fire legs i A3 før september, hadde passa veldig bra om eg sit igjen med tre oppgraderingar til å gje vekk :)

    Er det nokon som veit dette sikkert (og kanskje har ein link)?
     
  9. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Ok, tenkte gjerne at man kunne bruke/løse inn voucherne på feks disse billettene i juli før 31. mars, men det går kanskje ikke nei...
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, kanskje? Det må sjekkast ut. Eg noterar deg på lista :)

    Edit: Litt som å bruke EB-poeng som går ut i feb-17 til å kjøpe bonusbillett til høsten, eller CT som går ut i 2016 til å kjøpe tur i slutten av 2017......
     
    FFlyer liker dette
  11. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Bra tiltak!

    Også jeg har også vouchere for Alitalia som går ut 31. Mars. PM om du har bruk for de.
     
    Stuttfeiten liker dette
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Det er per leg, gitt. Kom nokså nylig også litt begrensninger i hvilke bookingklasser du kan oppgradere, før var det fritt frem - nå er er det litt begrensninger.

    Seat upgrade
    Access your Miles+Bonus account online, click on “My coupons” option from the navigation list and get benefit of 4 coupons for complimentary seat upgrade on Aegean and Olympic Air operating flights to enjoy an even more comfortable journey. Seat Upgrade can only be booked by you, via Aegean Reservations Department up to 2 hours prior to the respective flight departure, but can be used by any third party you choose. You are required to have a valid and paid Economy Class ticket with confirmed reservation either with Aegean as the validating carrier (stock number 390) or with Olympic Air as the validating carrier (stock number 050). General seat availability does not necessarily imply that a complimentary seat upgrade will be provided. Free, award, charter flights and barter tickets, are not eligible for this offer. Mileage accrual is applicable according to the fare purchased, not the flown. It is clarified that, a) for date and time changes you should contact Aegean's Call Center at 801 11 20000 (from a fixed phone) or at (+30) 210 6261000 (from a mobile phone or from abroad), on a continuous basis, 24 hours a day, seven days a week upon a re-issue fee of 20 Euros per ticket. Fare rules of the original booked ticket are applied. In case of date and time change, since there is no availability for seat upgrade award, the coupon cannot be restored, b) rerouting after ticket issued is not permitted, c) in cases of non-show or cancellation, the coupon cannot be re-used, d) cancellation of seat upgrade is not permitted and e) any difference between the initially purchased ticket and the new, higher class of service in taxes, airport duties, A.I.A. (Athens International Airport) charges, insurance surcharges, as well as any additional charge or fee imposed by any Public Authority, is due by the member (the difference in the charges is payable by the member and are due upon issuing the upgrade award), f) seat upgrade award is not eligible for the following booking classes: U, P, T, in GoLight ticket (Effective as of 20.10.2016).
    https://en.aegeanair.com/milesandbonus/about-the-program/gold/
     
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    hat-tip-smiley-emoticon.gif Takkar og bukkar!
     
  14. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Gir bort 2x UA lounge access. Mottatt som Hyatt diamond. Expiry juni 2017.
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    En god klem til de som trenger, ellers har jeg 4 vouchers på A3 som jeg antageligvis aldri får brukt. Jeg vet heller hvordan det funker, men jeg gir de gjerne bort
     
    Nanping liker dette
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Tagging @theresejohaug og @eirikjensen
     
    Henrik, BendikHa, Bernhard2 and 8 others like this.
  17. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    For en strålende fin ide.
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har noen uåpnede First toalettmapper liggende, usikker på om det er Thai eller LH, må sjekke. Noen interesse?
     
    BendikHa, samirunway and Baldrick like this.
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Er det type Rimowa? I tilfelle vil eg gjerne trekke eit lodd i lotteriet. :)
     
    RoadKing liker dette
  20. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Slenger meg på den og hvis det er Rimowa:rolleyes:
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden