Jeg kan gi bort sølvkort om noen er interessert, må skje før 1/2/2023. Mottaker må ha litt forumaktivitet.
Kan gi bort Lufthansa F toalettmapper Herre og Dame, samt et stykk badeand fra LH First Terminal om noen er interessert. Mottaker må ha litt forumaktivitet.
På ingen måte. Det var bare at vi fikk to fruen og jeg, siden vi bare trenger 1 så tenkte jeg å sjekke om noen var interessert. Dvs, det var jo på den turen hvor vi fikk denne anda at vi opplevde å få en jumbojet for oss selv hjem igjen. DET var tidenes opplevelse.
Har eit sølvkort til overs om nokon synes det er gøy! Snart ny periode, så ein får dele ut godene om nokon vil ha det! Har også eit gullkort som kan byttast i noko gøy, reiserelatert!
MH E-Voucher (malaysiaairlines.com) gis bort. Aner ikke hvordan den kan brukes, så det må dere sjekke opp selv. Stort sett førstemann til mølla, men aktive medlemmer prioriteres.
Det ryddes. Noen som har lyst på ting jeg har tatt med meg fra reise? Asiana: liten bag, oppi en liten veske. Praktisk om man handler mens man er på tur. Lufthansa: 2x jule-amenity kits SAS: Div amenity kits TAP: 2x amenity kits 2x Bose cases 4x Asiana F amenity kits (Den ene er tom) ANA F Amenity kit fra Samsonite Thai F Amenity kit fra Rimowa (Denne ville visst kona ha likevel, så den er borte) Porsche design Amenity kit. (Vet ikke hvor det kommer fra) Det går i søpla etter påske.
Nå ble jeg faktisk litt usikker på hva jeg har igjen. Skal sjekke når jeg kommer hjem i morgen. Send meg gjerne en DM, så husker jeg det.