OK, ikke 100% donasjon. Men har en 100EUR voucher hos LH World Shop som kan avhendes for 70EUR. Grei mulighet for de som likevel har tenkt å handle noe, om ikke så klarer jeg nok finne noe selv. Gyldig ut 2023 faktisk.
Er det noen som har en WIFI Voucher for Lufthansa som ikke vil bli brukt? Min datter skal fly DEN-FRA på torsdag ..
Er det noen som sitter på en oppgradering, voucher eller noe hos Marriott som må brukes i år? Vi tenker å ta nyttårsaften på Frankfurt Marriott Hotel.
Under den verste Covid-pandemien ble vi sittende igjen med voucher for 4 netter på Marski by Scandic Helsinki. De har allerede blitt forlenget for 2022 men da jeg spurte om vi kunne bruke de for å booke i 2023 var det ingen nåde.. Er det noen som kunne tenke seg (opptil) 4 hotellnetter i Helsinki nå i desember? https://www.scandichotels.com/hotels/finland/helsinki/marski-by-scandic
Jeg trenger et sånt. Donerer en god flaske vin tilbake! Takk til h(err)en som forbarmet seg over meg. En flaske altervin stilles til disposisjon
Skal på en tur til Bali om 1 uke og ser jeg har 1 stk for lite baggasje. Noen som har et sølvkort liggende og ønsker å gi bort?