Det finnes nok en del slike kort tilgjengelig. Det jeg har er allerede lovet bort til @milehigh lenger oppe i tråden, men om det skulle vise seg at han ikke trenger det likevel kan det jo hende han frigir det. Ellers er jeg ganske sikker på at det dukker opp et annet
Julenissen er tidlig ute i år I forbindelse med en avlyst tur til LA hvor jeg skulle flydd LAX-SFO med Alaska Airlines, sitter jeg nå med et credit certificate på $79. Denne vil jeg med 99,9% sikkerhet ikke få brukt. Så hvis noen her på forumet kan nyttiggjøre seg av den summen, så er det førstemann til mølla via PM eller svar på dette innlegget. Da får du tilsendt resten av kode og pin free of charge.
Kudos til deg @milehigh Som ikke sier ja takk med engang, for så å selge videre til dine bekjente. Hvis ingen andre melder seg innen kl 16 i morgen, så sender jeg deg kode og pin free of charge.
Vet vi om dette funker nå? Aldri funket for meg tross denne innstillingen. Men nå har jeg deaktivert og aktivert igjen så vi får se. @Tore
Alt som før med andre ord. Altså du fikk 2 alerts (quote&tagging) Ledelsen er nok mer priveligert! Jeg fikk alert om quote men ikke tagging.
Jøsseverden… Rare greier altså. Er ingen innstillinger jeg kan se som er annerledes på deg, meg eller andre
Har 40 qcredits som utløper i midten av juni. Kan brukes til å oppgradere en flight eller to på Qatar Airways (også etter utløpsdato). Noen interesserte? Oppgraderingsmulighet avhenger av tilgjengelighet, men er jo verdt et forsøk. Pris/motytelse kan diskuteres.
EDIT: Disse er nå gitt bort Gir bort 2 stk (han og hun) singapore airlines 70-årsjubileumsbamser ca 14 cm høy, ubrukt. (den ene er bare tatt ut av plasten for å se på den) Er i Oslo, men kan sendes mot at man dekker porto.
Er det noen som har et sølvkort hos SAS til overs? I så fall tar jeg gjerne imot det . Det kan jo være greit å ha tilgang til Business innsjekk når en skal ut å reise på kaotiske flyplasser i Europa .
Ja, jeg regner med at det kun gjelder SAS. Jeg skal en tur til CDG med SAS. Derfor håpte jeg C-innsjekk i Paris var litt mer effektiv enn ordinær innsjekk.