Jeg har et "Be my guest" gavekort fra Choice hotels. Det er kun på 7500 poeng, men det holder for noen Comfort og Quality hoteller. Utløpsdatoen er 31 mars. Jeg får ikke brukt det selv, så hvis noen andre har bruk for det så gis det bort. Du må ha det fysiske kortet når du sjekker inn. Det kan enten hentes på Notodden eller leveres mellom Notodden og Drammen. (jeg skal den veien i løpet av neste uke) Kan også sende hvis du vippser for portoen.
Internet-voucher Lufthansa ønskes: Min datter er i øyeblikket ombord LH440 (B747-8) på vei til IAH og har stor glede av en voucher jeg fikk til henne herfra. Nå ønsker hun en tilsvarende for returen. Er det noen som har en ubrukt voucher som ikke kommer til å bli brukt??
Har 100 USD i EVA Air International flight vouchers å gi bort om noen faktisk skulle kunne benytte seg av slikt i disse dager. Utløps dato 5 Januar 2021
Noen som ønsker seg ett Hilton Gold til jul? Er vel litt begrenset verdi, men kjør på om du trenger. Edit; dette er jo en donasjonstråd så ingen pris. Men ikke først til mølla heller. Send PM så trekker jeg en «vinner» fredag
Tror donasjonstråden er død? Ellers så er Hilton Gold lite verdt, fikk null PM's. @Eddie47 , "gullet er ditt"
Sitter på 2 stk ubrukte Singapore Airlines nakkestøtter. Laget av danske Restahead hvis websider nå ser ut til å være nede. Demovideo her: Befinner seg i Oslo
Jeg kjøpte simkort i starten av desember. Gratis ringeminutter og data ut måneden. Om noen vil ha den gratis for å bruke i USA så kan de få den av meg. Må hentes i Oslo sentrum. Sender ikke.
Siden de som leser dette potensielt skal til USA i desember: Jeg har shoppet som en galing på Macy’s og har fått gavekort på 60 dollars. Gyldigheten er 17.12 til 24.12. Noen som trenger litt shopping money? Så vidt jeg vet kan den kun benyttes in-store og ikke online. Ta kontakt om du er interessert, så finner vi ut av hvordan vi får kortene overført.