Tenkte å donere det til nokre i desse klassene, når eg var for oppteken med å drikke champis og ete Kaviar, og glømte å surfe
Lufthansa FlyNet Pass til bruk på long haul-flyvninger gis bort. Må brukes innen 31/12/19. Send PM for kode.
Gir bort en badeand fra FCT og en pysj fra ANA F i str L. Anda har aldri vært opp av skuffen sin og pysjen er brukt en gang, og vasket like ofte. Kan hentes i Trondheim. edit: Anda er gitt bort og pysjen er gitt til Fretex.
Kanskje ikke veldig fly-relatert med endte opp med et ICE-abonnement i jakten på Trumf. Har 6GB rollover data å gi bort. (Kun for ICE privatkunder).
ICE har en funksjon i appen eller på Min side på www.ice.no der man kan gi bort rollover data man ikke bruker. Ikke sett dette hos andre. Ganske praktisk Du taster inn nummeret til den personen som skal motta data- og vips så er data flyttet fra din til hens abonnement.
Jeg gir bort fire amenity kits fra Qatar. Det ene er tomt, mens de tre andre har en del innhold. Kan hentes i Oslo.
Jeg fikk denne mailen nå fra SixtMyride (kun gyldig i Tysklandvirker det som): take advantage of our premium offer in August! All throughout August we are giving you 25% off your ride in our standard and premium classes in Germany. Just sit back, relax and enjoy the ride! VOUCHER* CODE:SUMMERRIDE2019 Usikker om alle kan bruke den, eller om den er knyttet opp til min konto.
2 stk voucher til FlyNet (Lufthansa long haul) gis bort. Send PM for kode. (gyldig til 31 august 2020) Edit: 1 igjen.
Har også en voucher hos Lufthansa FlyNet som gis bort. Tror den er gyldig ut året. Send PM for koden. Edit: gitt bort.
Tenke å gi bort disse om noen vil ha, blir kastet ellers. Gamlemor har fått ryddemani V2.9. Her er det en god blanding av LH, BA, TG, QR, OY, SK, blanding av C og F og ikke minst en god blanding av åpnet og ubrukt. Om noen vil ha så må det hentes rett utenfor OSL. PM gjelder NB; Bikkjn følger ikke med, den er bare litt klengete når jeg først er hjemme.
jeg er gjerne intr i samsonite eller/og intercontinental. hva er the white company, de svarte?, men vet ikke når jeg skal til oslo. hvis jeg skal til sverige neste onsdag skal jeg mellomlande på oslo, kan kanskje hente da. men hvis noen er før meg så skal de få det