Har en Intercontinental BOGO/Free Weekend night voucher jeg ikke får brukt - kort utløpsfrist: 08/2018. Kan hentes i Stavanger eller sendes i posten.
Har en uåpnet Moviemask GO liggende jeg har prøvd å selge til en fornuftig pris både på finn og facebook uten å lykkes. I stedet for å selge til skampris doneres den bort til en aktiv bidragsyter her på forumet hvis noen vil ha den. Kan hentes på Hamar, eller jeg sender i posten om du betaler frakt. Hvis flere melder sin interesse innen 24 timer tillater jeg meg å velge hvem som får den, basert på forumaktivitet.
Funker dette? Har briller til min S6 som dessverre ble kidnappet. Det synes jeg bilder var for kornete, så testet det aldri på flyet som var min drøm med dette opplegget..
Funker, men dette er versjonen du må holde selv mens du ser på, eventuelt ligge på rygg Premiumversjonen har feste/reim du kan feste på hodet som slalombriller.
Har ein gratis weekendleie med Avis, som eg sliter med å bruke. Gruppe C og gjelder i Europa inkl Norge
Jeg fikk en mail fra «Flying Blue» i dag. «Did you know that all of your 3,911 Miles will expire on 31 March 2019? Your Miles are valid for life as long as you take an eligible flight at least once every 2 years. Warm regards, Your Flying Blue Team» Jeg har ikke bruk for de så hvis noen vil ha de så rop ut. Jeg har ikke sjekket hvor mye det eventuelt koster å overføre de eller om det er noe verdi i det, men jeg regner med at det er mer enn nok av folk her inne som vet.
Ser nå at jeg har en gratis weekend som er gyldig ut året hos avis. Får neppe brukt den selv. Gyldig tom 4/1-19 Gi lyd på pm
Den andre har gyldighet 20/4 2019. Send meg pm med epost, så skal eg sende den. Eg trur ikkje eg får brukt denne heller, då vert det mest på trass