Hei folkens, jeg lurte på om noen her inne kanskje har en voucher til gode som ikke skal brukes, jeg trenger en natt i københavn (flyplass) men ser at prisene er ekstremt dyre denne dagen (13 juli eksakt) . Eller hvis noen har noen gode kuponger som gir rabatt hadde vært nice . Takk
Gir bort et par free drink vouchers til Park Inn Kaunas (Må du google det så har du neppe bruk for dem ) Anbefaling til mods om å rydde i tråden og fjerne poster som ikke er direkte relatert til giveaways. Tråden mister sin funksjon for de som abonnerer osv om det meste er diskusjon.
Noen som har en oppgraderingsvoucher med Aegan liggende? Har to flyvninger med de i morgen, så kanskje for sent uansett?
Gir bort 2 stk singapore airlines-bamser (han og hun) til noen som vil ta godt vare på de. Er i Oslo og hadde vært best om vi kunne møttes en dag før eller etter jobb i sentrum. (Bytter buss på rådhusplassen hver dag). De er ca 12-15cm høye og helt nye. For 0 år og oppover
Har litt over 20 000 poeng hos marriott som kan doneres bort mot kostnad for overføring. Gitt bort etter PM fra bruker
Det var jo snilt, det er mange byer du finner Courtyard e.l. hotell til 20 000 poeng. I byer med lave hotellpriser (f.eks. Panama City, New Delhi, Bogota, Istanbul, Bali, Warszawa, Kuala Lumpur, Bangkok, Hanoi) mulig med 5-stjerners overnatting til den summen. Ritz-Carlton i Istanbul/Shenzhen/Beijing og Renaissance Brussel/Bangkok/Warsaw for 30 000 poeng. Tipper @milehigh har god oversikt på dette. Transfer fee hos Marriott er kun 10 USD.
Kunne vært overført gratis til egen SPG konto 3:1. Nesten 7k kunne gitt 2-3 netter gratis en rekke steder. Dessverre funker ikke varsel når man tagges her, så tilfeldig at jeg så dette etter et søk på meg selv (prøvde altså å finne meg sjæl).
Veldig stusselig og rart at ikke varsel funker. Har irritert meg lenge over det. Fjern det eller fiks det..
Alle innstillinger som omhandler tagging er aktive. Du skal få en notifikasjon under «alerts» om noen tagger deg så sant du har aktivert funksjonen under «alerts preferences» Jeg finner ingen andre innstillinger for dette, så det er dessverre ikke mulig å få en popup når noen tagger deg, men det skal dukke opp et symbol under alerts.
Det har ikkje funka for meg dei to siste åra. Har prøvd å deaktivere og reaktivere fleire gongar utan hell.
Men om det kun funker for @Tore og han tilsynelatende har setup på engelsk har jeg nå byttet bort fra norsk, så kan vi se om det er noen sammenheng der.. Kan noen tagge meg ?