Veldig interessert! Dessverre har jeg ennå tilgode å oppleve F personlig.. Satser riktignok på første opplevelse i år, men dette hadde vært en fin smakebit..
Har en fetter på 19 som er EBS, og som skal reise til San Diego via EWR med United i juni, han ville sikkert satt stor pris på lounge passes for den lange ventetiden på EWR
Har også noe biz/first-ræl som toalettmapper og pysjer osv. Jeg er reise-mentalt utfordret, så jeg klarer ikke å legge igjen sånne ting på flyet Og det selv om jeg får alvorlige trusler på hjemmefronten for å fylle opp skuffer og skap. Neppe noen som kjenner seg igjen? Ble kvitt endel på et Inside møte for en stund siden, men Insiderne tok mest disse små plastskrinene som ligner på bølgeblikkoffert. Ikke sant LN-FHU Betjeningen på restauranten ble veldig glad for alt resten som var i kassen da.
Skal fly fra Dulles med SAS i juni, må man fly United? Har også lånt bort $25 til en dame fra Filipinene som skal dyrke peanutter. Blir spennende å følge med på!
Generelt interessert i flyrelatert ræl, frem til jeg får bygget meg opp en egen kolleksjon... Bare si ifra om du vil bli kvitt noe, så betaler jeg gjerne frakten..
Send PM med adresse så får dere en hver, da jeg ikke har hørt fra første interessent over. Førstemann til mølla.
Skjønner ikke hva du mener.... Har du rukket å fylle opp så mye allerede ja....Er vel på tide med en ny Fly&Øl da....
Det viste seg at etterspørselen, godt hjulpet av en frue med venninner som hadde forsynt seg gjorde at jeg ikke hadde så mange som jeg trodde. Beklager.