Knekte plutselig håndtaket på min Salsa Air Cabin 52 IATA når jeg skulle løfte den litt på vei inn på LHR for noen dager siden, første skade etter 11 år og noe over 300 flygninger med den. Passet bra da å fly til Japan som har mange Rimowa butikker som tilbyr service. Var nettopp hos butikk Osaka - Shinsaibashi hvor de både hadde ny del (ny komplett teleskopmekanisme i oppgradert design) og kunne bytte den på 10 min mens jeg slappet av i en sofa. Synes ikke 1200kr var noen upris når jeg også dermed fikk en som ny teleskopmekanisme igjen, eller bedre for jeg tror ikke den gamle noen gang var så presis og lett i bruk.
Spurte pent ombord! De hadde klistret et på utsiden av flyet (SE-ROZ), og satt langt nok foran til at jeg så at en av kabinpersonalet hadde en bunke klistremerker i sin bag, så etter serveringen var ferdig stakk jeg hodet foran gardinen og fikk lov å ta med meg et.
Nyttig informasjon, takk! Skal fly til Brussel med SAS neste uke. Håper SAS har noen klistremerker igjen, enten i en eller annen skranke på OSL eller ombord på flyet jeg skal fly med.
For flere som har lyst på slike klistremerker og annet priderelatert, så tipper jeg at de deler ut noe på deres event i Oslo på lørdag.
Løste denne seg? Jeg har blitt satt i kontakt med de nå grunnet en skadet Samsonite hos LH - Jeg tør påstå det hadde vært bedre oppfølgning å få av de fleste rennesteinsnarkomane enn jeg har sett fra de hittil - ergo er jeg usikker på om jeg er villig til å bruke en dag hjemme for at de skal hente koffert..
Cabin Plus passer hårfint på E-195. Får akkurat lukket luken, men det er tight. (Kostet mindre å fly via Bergen enn direkte og da fikk jeg prøvd på denne flytypen, så kanskje vi kan kalle dette for forskning…)