Heilt til slutt viser vi (rojalt fleirtal) reiseruta frå 2015 i kart: Spørsmål svarer eg meir enn gjerne på PS Eg ber audmjukt om orsaking for at det vart meir tekst enn eg hadde tenkt og kanskje lova i introduksjonen, men eg slit litt med det å minimere ordmengden sånn i det store og heile, så dette vart det nærmaste eg kom...
For et reisebrev, utrolig kjekk lesning og flotte bilder!! Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av Hiroshima. Jeg ble rett og slett emosjonelt overrumplet da vi kom ned til domen. Sleit som deg med følelsene i mange timer etterpå.. Takk for at du deler!
Her no vart eg såpass nyfiken at eg måtte rekne saman kor mange ulike togstrekningar vi reiste i løpet av våre dryge to veker i Japan. Talet eg kjem til er 42. Er ikkje det òg svaret på spørsmålet om kva som er meininga med livet?
Utmerket reisebrev som alltid fra den karen! Detaljert og velskrevet, og med flotte bilder. Tusen takk for turen.
Du får fortelle sjefen at du drar i østerled og at han må greie seg selv et par uker Takk for følget!
Jo det er det ultimate svaret....I utgangspunktet på spørsmålet : Hva er meningen med livet, universet og alt? Det viste seg at dette kunne omformuleres som et annet spørsmål.... Det ultimate spørsmålet : «Hva får du når du multipliserer 6 med 8 ? (og de mer perseptive aner at klode-datamaskinen til Slartibartfast og de hyperintelligente musene ikke kom helt i mål ... )
Takk takk og atter takk, for et suverent utenom Tokyo tur igjennom Japan, dette blir nok noe i retning av min andre Japan tur en gang i fremtiden. Flotte bilder, tips og opplevelser ifra side linjen som alltid. Tommel opp @Kristian Da har jeg ihvertfall skjønt åssen tog reise foregår i Japan
Takk for nok et fantastisk reisebrev fra din side. Alltid strålende underholdning. Dette blir nok en utrolig bra inspirasjon til planleggingen av Japanreisen i desember. Ikke minst den delen med praktiske tips blir nok utrolig verdifull. Vi har planlagt å besøke mange av de stedene der dere har vært, men har dessverre et enda mere begrenset tidsskjema så vi starter i Tokyo. For min del som er litt interessert i krigshistorie så "gleder" jeg meg til å se Hiroshima, og jeg regner med at jeg kommer til å få mye av de samme følelsesmessige reaksjonene som du skriver om. Hiroshima er "mitt" lille ønske for turen ettersom det er den bedre halvdels ønsker som har stått i fokus da turen en feiring av hennes 50. år i denne verden. Jeg har aldri hatt noen store drømmer om å se Japan, men skjønner nå at jeg har mye å glede meg til. Igjen takk for at du deler