Det er vanligvis så dyrt at det ikke lønner seg, untatt hvis du bare bruker det på de dyreste tingene. For Osaka så er Osaka e-Pass eller Osaka Amazing Pass en bedre deal: https://www.e-pass.osaka-info.jp/en/ https://osaka-amazing-pass.com/en/
En ting jeg ikke var forberedt på i Japan var hvor mye tid jeg endte opp med å bruke i konbini. Trodde det bare var en vanlig kiosk første dagen, men etter hvert ble det frokost, lunsj, kaffe, snacks og halve kveldsfyllamaten derfra... Tror jeg var innom 7-Eleven oftere enn hotellet enkelte dager.
7-eleven, Lawson og FamilyMart går vel en god del norske restauranter en høy gang. Hotellfrokost er vel så godt som bortkastet (med forbehold om at jeg ikke har bodd på de ordentlig fancy og fine stedene). 2 uker til jeg kan spise melonpan hver dag