Japan: Råd og tips (samletråd)

Tråd i 'Reisemål' startet av GinTonic, 21. des 2013.

  1. gedal

    gedal Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    18
    Cumulus liker dette
  2. lars1

    lars1 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    En ting jeg ikke var forberedt på i Japan var hvor mye tid jeg endte opp med å bruke i konbini. Trodde det bare var en vanlig kiosk første dagen, men etter hvert ble det frokost, lunsj, kaffe, snacks og halve kveldsfyllamaten derfra...

    Tror jeg var innom 7-Eleven oftere enn hotellet enkelte dager.
     
    btm liker dette
  3. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,427
    Likes mottatt:
    1,614
    Bonuspoeng:
    113
    7-eleven, Lawson og FamilyMart går vel en god del norske restauranter en høy gang. Hotellfrokost er vel så godt som bortkastet (med forbehold om at jeg ikke har bodd på de ordentlig fancy og fine stedene). 2 uker til jeg kan spise melonpan hver dag :)
     
  4. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    426
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Kun dager til det blir en eller tre Family Mart Fried Chicken :D

    [​IMG]
     
    Malmo liker dette

Del denne siden