Trappen opp til 12. etasje (Det var heis, så vi tok den.. Etter å ha blitt skjelt ut av en dame som hadde det litt vanskelig.) På toppen hadde vi fin utsikt, og når serveringspersonalet gadd å ta seg en runde, så fikk vi noe godt i glassene.
Tilbake på Nebotičnik tower ble det litt drinker på det samme bordet vi hadde før i dag Prisene er passe hyggelige her, 30 € for 4 stk drinker.
Drakk ikke GT, så det vet jeg ikke. Men GT hadde nok vært et bedre valg.. Drakk en Moscow mule som jeg var litt usikker på om egentlig var Mojitoen til @kjeeli .. Og en Margarita som ingen i Mexico hadde kjent igjen.
Nå har vi flyttet oss til Kolibri Coctail Bar. Denne fant vi etter tips fra Anders Husa på Instagram. Flott lokale, med plass til ganske få mennesker, men veeeeldig gode drinker!
Artig sted Holmen vurderte om han skulle spille litt Trivelig lokale Drink meny Prøver litt forskjellig drinker Dette stedet burde man besøke hvis man er i denne byen, og er glad i drinker.
Det har vært en tøff torsdag, så vi fortsetter i samme spor. Prøver å finne ut av hva vi skal gjøre i morgen, det inneholder sikkert en drink eller to.
En kveld med mange gode drinker ble avsluttet på samme sted som vi tok landingspilsen Toaletten var litt utenom det vanlige Veldig fornøyd med å få meg en ny bamsevenn også
Aftenposten har noen tips: Fire tips til Ljubljana-ferien: 1. Åpent kjøkken hver fredag Hver fredag fra mars til oktober arrangeres åpent kjøkken på ett av torgene i sentrum. Lokale restauranter selger mat, vin og øl billig her, og det yrer av liv utover kvelden. 2. Central Market Lokale frukt- og grønnsakhandlere setter opp egne boder hver dag utenom søndag. Her selger de lokale delikatesser. 3. Gratis tur med guide Turguider arrangerer byvandring tre ganger daglig i høysesongen. Du trenger ikke å booke på forhånd, og det er helt gratis. Men det er forventet at du tipser guiden på slutten. Guidene er kunnskapsrike og engasjerte og gir en rask gjennomgang av byens historie. Start her, og få deg et glass slovensk naturvin etterpå. 4. Park Tivoli Ljubljanas største park. Her kan du spille tennis og minigolf, eller bare slappe av i parken. I parken ligger også det internasjonale senteret for grafisk kunst og det nasjonale museet for samtidshistorie.