Det er jeg dypt uenig i ... det er ofte jeg sier ja. En gang sa jeg ja til deg, egentlig burde jeg sagt nei ... Er helt sikker på at du også sier ja iblant!
Hei! Ikke mobb oss fargeblinde! Og, det heter gulost! Det er ikke noe som heter "hvitost". Osten er jo gul!!!
Rolig nå barn.. Det heter Hvitost(!) Kvitost kan også aksepteres hvis man befinner seg der man isje skulle tru at nokon kunne bu. Gulost heter det aldeles ikke
Er det dette gummiaktige meieriproduktet som på særnorsk vis smaker ingenting (vi nordmenn liker jo tradisjonelt ikke at ost smaker noe), og som skjæres med et redskap som det ikke finnes en utlending som vet hvordan de skal bruke? Jeg er visst fra et sted der ingen kunne tru at nokon kunne bu, for i min verden heter det kvitost
Jeg hadde en saskube med kald kylling på fredag, som faktisk smakte godt! Kanskje de er inne på noe.. Polarrull med roastbeef derimot? Ikke helt sikker
Ahem, Trondheim var regjerte lenge før Oslo var påtenkt en gang. Det er Oslo som har komplekser overfor Trondheim og Bergen.
Trondheim «regjerte». Det var jo bare fordi resten av landet var på fylla og fokuserte på å plyndre i østre- og vesterled At de trodde de «regjerte» i Trondheim får stå får trøndernes regning Og Bergen har vel nord-Europas mest oppblåste selvbilde. Hadde de hatt litt kontroll så hadde svartedauden vært unngått.