Konsekvensen av at de ikke har 50% trumf her, 40% trumf kampanjer der osv... så kjøper jeg ikke der, for trippeltrumf er ikke så bra som 10% billigere igjennom appen Æ, så ligger trumf dårlig an. Så den siste mnd så har jeg vært illojal mot trumf og valgt billigst løsning som mulig fordi nå er
"Cash the King" .
Så nå bruker jeg kun poeng på CT, og MC premium men jeg lar meg gå glipp av ca 300.000 Poeng i året til fordel for penger, fordi jeg lettere kan betale en tur i C med penger fremfor poeng og da er det jo Norgesgruppen son taper på det, for jeg får mer fleksibilitet med å fly inn Gullstatus for de pengene jeg ville ha brukt på å bke reiser med poeng. Dette er jo økonomisk tap for både SAS og Norgesgruppen at regnestykket utenom CT har blitt negativt, men sånn er det i grunn!
Videre hvis de kutter på loungetillbudet rundt om i verden så øker jo verdien for
priority pass, og da sliter SAS for da flyr jeg Qatar Business i stedet for *A, kaster MC Premium i søpla til fordel for
FB MC Premium og da tjener jeg poeng der i stedet for euorbonus og hiver ett annet selskap me BA på, så er SAS i trøbbel.
Så Trumf må trø til snart, for jeg med flere andre kunder med status kan fint bytte og da blir det ikke morro å være SAS lengre, og da vil heller ikke trumf være attraktive lenge, da kan det blir Rema i stedet for Kiwi for meg.
Vis alt...