Ribbe er ikke godt. Helt enig. Det er bare en oppskrytt baconside som stekes grå. Pinnekjøtt dampet på poteter med rotmos er derimot helt nydelig. Her er vi helt på linje Og ikke start med lutefisk. Det er det ingen som liker. Det er tilbehøret og drikkevarene folk kommer for
Ribbe er kjedelig. Kan unngås. Pinnekjøtt er enda verre. Må unngås. Rotmos er digg. Kokte poteter er guds straff til menneskeheten. Lutefisk er godt. Men ja, det er tilbehøret som er viktigst. Her i gården spiser vi kalkun på julaften. Og det kan anbefales. Jeg er vokst opp med at papp skulle ha ribbe, vi andre spiste andre (bedre) ting.
Det var synd. Jeg spiste denne på torsdag, og synes den var veldig god. Mye smak, og kjøtt man ikke trengte kniv for å spise.
Smaken er som baken. Meg og reisefølget spiste denne på fredag og begge ville gitt den terningkast 2. Biffen gikk delvis ned, resten ble sendt i retur.
Handler ikke om være kravstor. Min mening er at den maten som serveres er en skam for biz produktet. Det har falt drastisk etter covid. Hadde jeg kjøpt billett for cash ville jeg følt meg svindlet.
OK. Jeg synes fortsatt at den var god. Det er veldig behagelig å klare å kose seg med det man får. Hvorfor flyr du med SAS, egentlig?
Enig at en pizza-slice på et random hjørne gjør det stort sett bedre enn SAS servering men la @Jensemann få holde reisebrevet sitt
Grunnet at det tar meg fram til flotte reisemål på en effektiv og kostnadseffektiv måte. Har kun bookinger i C med enten ct eller fp4. Maten er en katastrofe men resten av c produktet leverer. Maten var mye bedre før covid, så jeg håper Sas i alle fall kommer tilbake dit. Eller er det ikke lov i Holmen sin verden ha en mening om at maten man får servert ikke er i nærheten av forventningene?
Det kan jo hende at du var heldig med din versjon og han ikke var det. Jeg tenker at biff kan være vanskelig å treffe riktig for en servering til x antall mennesker i utgangspunktet og enda værre for fly.
Nå er det mulig jeg gjør meg upopulær her, men når jeg ser hvordan enkelte hamstrer bonusbilletter som de senere avbestiller over en lav sko, er det ikke så rart det kan være vanskelig å finne billetter. De færreste har vel anledning til å reise på en dags varsel, så med mindre det er sykdom eller andre uforutsette hendelser som gjør at man må avbestille hadde det kanskje vært realt å avbestille så snart man vet man ikke skal benytte billettene. Det er kanskje også innafor å komme med en liten oppfordring om å redusere hamstringen noe? Helt greit å ha noen alternativer i tilfelle man selv trenger litt fleks, men hos noen virker som sagt hamstringen å være noe ute av kontroll. I tillegg er det jo ikke feil om man gidder å informere FØR man avbestiller dersom det lar seg gjøre.
Helt enig. Helt sykt hvor mange som bestiller "bare" for å bestille åsså kansellerer sånn helt plutselig. Men vi må ikke glemme hvor mange andre utenom oss her på forumet også bestiller bare for løye for så å kansellere. Men du har et poeng her uten tvil.
Denne tråden er for de som av ulike årsaker må avbestille en reise. Jeg har flere ganger hatt stor glede av tråden, og motsatt kunne gi andre her inne glede av billetter. Å mistenkeliggjøre de som poster her, er vel ikke en oppskrift til at flest mulig poster når de dessverre må slippe noe. For de som eksempelvis har fulgt spenningen ved om @Sunnfjordingen ville komme seg til SFO er det dessverre mange grunner til avbestillinger.
Jeg gikk bak over ca 5 sider og du ser enkelte bestiller f.eks oslo-lax/miami 3 biletter i C i september, 3 i C i oktober og 3 i C november. Dette gir absolutt ingen mening. For så å si: gi lyd så legger jeg ut disse billettene. Jeg tenker skal du ikke reise så la vær å bestill, er alltid noen som virkelig trenger/må reise.
Nå er jeg en av de som plukker opp flere billetter og setter sammen ruten etter hvert, da blir det en del avbestillinger. La oss si vi er 10stk her på forumet som gjør dette aktivt, hva skjer om vi slutter med det? Ingenting. For det sitter nemlig tusenvis av andre mennesker som ser etter akkurat de samme setene, så det at vi booker seter som vi senere koordinert avbestiller med noen her på forumet øker faktisk sjansen for at forummedlemmer får seg en tur med SAS C, ikke motsatt.
Poenget mitt er jo nettopp at sjansene øker for at andre forummedlemmer får benyttet seg av billettene om man avbestiller så snart man vet man ikke skal reise og samtidig varsler om det før man avbestiller. Du må gjerne være uenig, men du er jo også en av dem som avbestiller mange billetter.
Jeg har også sto glede av denne tråden, og er også skyldig å ha ha varslet først etter avbestilling eller kort tid i forveien. Men det å kalle det mistenkeliggjøring er vel en overdrivelse? Kunne neppe skrevet innlegget særlig mye mer diplomatisk eller med forbehold. Men kjenner man skoen trykker så…