Ikke uenig i at den ikke er spesielt pen. Men for en komfort... Og når du sitter inne i den er du lite opptatt av hvordan det ser ut på utsiden
Jeg elsker 747 sitt utvendige design, og har flydd mye TG F A380 og LH F 747. Synes likevel at setene og romsligheten i 380 er fantastisk, enig med @RoadKing angående komfort.
Hver sin smak. Jeg ble interessert i fly pga utseendet, så at A346 og B747 sendes på dyngen er for meg den største nedturen. A380 er egentlig det ekvivalente av Bjørvika. Grått, traust og sikkert greit for de som sitter på innsiden.
Må blåse liv i denne tråden igjen, og kjører et ikke flyrelatert topic! Hva er det med folk som ikke bruker blinklys?
De er vel tomme for blinklysolje..... Jeg bruker ikke alltid blinklys....men bare dersom jeg er alene på veien uten andre biler,folk,syklister eller gående i nærheten som trenger å vite at jeg skal skifte retning
Godt spørsmål. Jeg vil påstå at de er egoistiske og/eller evneveike. Dersom alle hadde brukt blinklys, så hadde alle kommet raskere hjem. Folk er rett og slett altfor opptatt med alt annet enn å kjøre bil. Jeg kjører Audi, og var nøye på at det fancy ekstrautstyret måtte følge med da jeg kjøpte bilen.
Hahaha! Så du har blinklys og elvinduer? Og kjører ellers som et svin antar jeg? Eneste grunnen for at audi-ister krysser av for blinklys er jo at de skal kunne blinke mot venstre når de dundrer nedover E18 mens de flasher med fjernlysa og tuter febrilsk på alle sinkene som bare ligger 30 over grensa..
Kjører alltid som et svin, men bruker blinklys. Alle andre er bare på veien for å irritere meg. Og alle andre er dårligere til å kjøre bil enn meg.
Ribbe og potet er sjeldan godt. Pinnekjøt og rotmos er derimot alltid godt. Trikset er altso å kjøpe pinnekjøttallerken i staden for juletallerken, og å opplyse om potetallergi slik at ein heller får ei sleiv ekstra med rotmos. Eg har aldri forstått kvifor svineribbe vert seld og servert som menneskemat i staden for å bli beina ut og røykt til bacon...
En riktig stekt svineribbe er fantastisk god mat, men det er dessverre sjelden man finner de gode ute på restauranter. Min egen hjemmestekte til jul derimot, det er luksusmat. Pinnekjøtt er som regel veldig godt, men det de serverte på Color Magic på julebordturen til jobben for 2 uker siden var rett og slett elendig. Jeg lot det meste ligge igjen.