Eg tenkte meir eit drikkekort, som gjer deg lov til å drikke, då klarer å begrense alkoholkonsumet, at du ikkje plager andre, og er normalt sett grei og snill, og ikkje alltid gjør som du vil. (Og heller ikkje kjører kjøretøy i fylla, for det er absolutt ikkje greit)
Det innebærer jo at flytoget man tar må være på OSL før anbefalt oppmøtetid fra flyselskapet. Pleier du å være på flyplassen 3 timer før flyet går når du skal til USA?
Hva skal vi krangle om? Erna og Monica, de gode menneskene fra Bergen, har sagt at nå må vi stå sammen i denne vanskelige situasjonen og ikke bruke energi på uvesentlige ting! Monica Mæland har vært byrådsleder i Bergen i 10 år, noe som er 10 år med kontinuerlig krisehåndtering, og derfor svært egnet til å håndtere dette fra regjeringens side.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/b52Ejv/de-sterke-foelelsene-viser-hvor-mye-hytta-betyr-for-oss VG slår deg @Eddie47 1-0
Nå er jo Majorstuen riktig da. Og Røa er et egennavn. Folk sier ikke Berga, selv om de kommer fra øst for Akerselven..
Det der med Majorstua/Majorstuen har jeg egentlig aldri skjønt... det er jo skilta begge deler inni Oslo
Det skjønner jeg godt. Men det offisielle navnet er Majorstuen. Fun fact: Den røde stuen som ga navnet til Majorstuen, ble i sin tid flyttet, og ligger nå i Husebyveien 12, mellom Skøyen og Smestad.
Nå er det jo så populært med Haugenstua "sangen", eller er det Haugenstuen sangen? Uansett er den låta/låten reinspikka søppel!