HA diabetes bare kapper tærne og føtter, men hjerteinfarkt er du DAU Edit ta deg en bolle du også @Arvid2063
Fytte katta! Nå får det være grenser. Det norske språk blir ødelagt! Akkurat som at man sier kuer og ikke kyr, flydde og ikke fløy, skjøtt og ikke kjøtt, skjino og ikke kino. Hva skal det bli av gamlelandet
For ikke å snakke om alle sammen som skriver stor forbokstav på ord i hytt og vær, de som blander faste uttrykk og de som deler opp ord der det slett ikke skal deles opp ord! Det går nedenom og hjem. Desverre er vi langt nede i utforbakken i stor fart allerede...
Et betimelig spørsmål! Det er jo bare endeløs surking å høre fra Østlandet hver gang et eller annet ubetydelig lokaltog til en eller annen gudsforlatt perrong ikke går. Men greier dere to i Bergen dere uten tog?
Er det lov å seie at ein kan håpe på at alle som seier dei skal slutte å fly SAS på grunn av reklama, faktisk slutter å fly SAS? Kanskje ein få kan få fleire en 3 einingar med alkohol til Granka?
Oh yeeeeeeessssssssssssss OneWorld for alle penge, takk til SAS reklamen som IKKE har krenket meg, men der jeg benytter muligheten til å slenge meg med på saueflokk mentalitet uten mål og mening,der jeg tror bakmennene er en sterk bevegelse akkurat som feministene
Hva er vitsen? Dobbelt så dyrt...Holder det ikke med bompengene, ferjene og broene... Blir brukt for mye penger i Bergen, må flytte alt til Østlandet...
Tog til Cadiz og båt derfra? Easy peasy. TIer på at de som raknet aller verst ikke har noen jobb uanz, så da har de jo nok av tid å ta av.
Spør de som har gitt over 50.000 tommel ned og kommet med bombetrussel... Jeg syntes den var fantastisk (spøk satt til side)