"... hvorfor skal bruke så mye penger/poeng på flyturen. Det er når vi kommer frem at vi skal kose oss!!! Du reiser jo så mye med fly at du må jo være fornøyd med å komme frem." Forstå det den som kan??
Hun får sin første skikkelige BIZ til IAD i sommer, og da tenker jeg vinden snur ..... (sist hun fløy BIZ var i 1996 fra ERW-CPH -B767- var hun syk hele veien og hadde null glede av det..... men ungene koste seg)
Ah - ny Champagnetur allerede, altså? Du / dere får ha en flott tur - vi for vår del reiser ikke igjen før i slutten av Oktober...
Jeg gjetter på at det kommer til å gå veldig bra Porsche på autobahn var helt konge, og FCT med Champagne, mat og bad burde overbevise de fleste. Lykke til
På vår nye 911 manglet det ruter innlagt, så de knotet veldig og det tok litt tid (20 min) før de klare å legge inn noe.. Så alt var ikke på stell...
Vi brukte heller ingen rute. Kjørte sørover (?) så lenge det var morsomt å kjøre fort, tok av og kjørte noen småveier - returnerte til hovedveien og kjørte opp igjen. Null stress
Det jeg gjorde var å plotte inn ett av stedsnavnene fra de tre rutene, siden de ikke var lagt inn. Valgte et ca halvveis, og kjørte samme vei tilbake. Ikke optimalt, men bedre enn ingenting siden jeg stod langt bak i køen når rettningssans ble delt ut..
Hjelp! Prøvde å bestille en Porsche til lørdag, men på Avis kommer det opp at de ikke har biler (ved å fylle inn skjema...) Mener jeg så at en kunne sende en henvendelse direkte til en kontaktperson?
+4961716813777 Har fått nummeret av @Stuttfeiten Hører til en som heter denis og han jobber i Avis frankfurt
Om ikke kan du ringe Avis direkte i FRA eller høre om de kan orde det i FCT eller FCL. Er selvfølgelig størst sjanse for ledig bil om du booker på forhånd.
For all the dreamers: Ca. 43 000 NOK levert Tyskland, shop link. For junior: porsche.com/norway/no/tequipment-childseats
Hvordan er det med forsikringsbehov? Holder det med forsikringen som er inkludert i prisen? Hvordan blir det da med egenandeler hvis beløpet betales med sas amex platinum?
SAS AmEx dekker kun skader på biler som koster opp til 500.000, så skader du Porschen må du regne med å måtte betale egenandelen selv (ca. 1000 euro vil jeg tro).