Og deeeeer kom boten etter leie i starten av februar... Jaja, kommer med bilde av føreren og greier, så da har vi mer til albumet!
Nå skal det leies Porsche på MUC! Lander med LH2457 0950 og reiser med LH714 1615. Tenker å komme så raskt som mulig i bilen for å maksimere tiden på FCL etterpå Hvor bestiller jeg? Hvilken bil er best? Når ber jeg om å ha den fra? Annet jeg bør vite om?
Fikk du bestilt? Tar noen dager før du får endelig bekreftelse forresten, og da skal du få med nøyaktig bilmodell bekreftet
Jobber med saken Jeg har valgt kl 10-13. Får jeg uansett tre timer hvis jeg kommer senere, eller bør jeg heller booke fra 1030?
Oisann... der var visst bestillingen gjennomført.. regnet med at jeg skulle velge bil på et tidspunkt, men nope. Det står Group C (e.g. Porsche 911 Carrera) fra 10-13. Fint om noen kan kommentere hvis jeg bør gjøre noe med tiden... er vel kanskje litt snaut når vi lander 0950..
Jeg ville vel heller valgt 10:30 eller 11:00.. Bilen er nok klar litt tidligere enn du kommer, men veldig surt å ha den fra 10-13 og måtte levere 13:00 fordi den skal ut igjen kl 14 og du lander 10:40...
Fikk akkurat bekreftelse: Your rental will commence on Thursday, 03.05.2018 10:00 until Thursday,03.05.2018 13:00 Car group: Group C (e.g. Porsche 911 Carrera) Jeg forsøkte å ringe Avis i Tyskland tidligere i dag for å gjøre om på bookingtidspunktet, men det har tydeligvis ikke fungert. 1) Er det et spesifikt Avis-nr jeg må ringe for å gjøre om på denne turen, eller skal det generelle fungere? 2) Må jeg gjøre noe spesielt for å få 4 timer og ikke 3 eller vil de kunne ordne det på Avis uavhengig av bestillingsmetode? 3) Kan jeg foreta meg noe for å sikre meg at det blir Porsche 911 Carrera og ikke bare Car Group C?
Ved vanlig leie av Porsche/Prestige hos Avis i Sveits og Tyskland, bestiller du spesifikk bilmodell – ikke klasse. Har aldri brukt 100 EUR tilbudet på FRA/MUC, så det vet andre på forumet bedre. Fire timer kan bestilles via linken du brukte, lengre leie tipper over til dagspris.
Jeg fikk ingen mulighet til å velge spesifikk bil underveis i prosessen. «Endte bare opp med» en kategori C. Noen som vet om et nummer jeg kan ringe for å snakke med en som kan hjelpe meg i Avis?
Snakket nå med tysk Avis igjen. De kunne ikke gjøre om på bookingen 10-13, men han sa at det ikke var noe problem om det ble 1030-1330 eller til og med senere, siden de har fått informasjon om flighten vår og det er en grace-periode etter innlevering. Sånt sett var det ikke noe problem om det ble 1030-1330 eller til og med senere. Men han skulle likevel sende en mail til de som holder på med disse premium-bestillingene, som han sa. Han skulle da også spesifikt be om Porsche Carrera 911 Kjenner jeg er litt skeptisk til sånne hastige kundesentersvar, så kunne aller helst tenke meg kontakt med Avis-gjengen som håndterer premium-bestillingene direkte. Ingen som har en mail eller tlfnr jeg kan benytte meg av?
Tysk kundeservice pleier å være litt mer etterrettelig enn andre. Da jeg ringte og ba spesifikt om at det måtte være 911, så fikk jeg det
Tyskeren på kundeservice leverte han! Fikk mail nå med bl.a. følgende info: Donnerstag 3 Mai Um 10:30 Avis Prestige : Sportwagen : Porsche 911 Carrera Coupé Antriebsart : Automatik