LH First Class Porsche Excitement?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Sobril, 20. april 2017.

1. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Alt ifra BMW 5-serie / MB E-klasse og oppover. :)

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,639
    Bonuspoeng:
    293
    Var ikke noe tema da vi leverte Porscha på FCT. Portieren bukket og neiet og tok bilen og kjørte.

3. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Og deeeeer kom boten etter leie i starten av februar...:( Jaja, kommer med bilde av føreren og greier, så da har vi mer til albumet! :p

4. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Har også fått en. Mener å huske at gebyret til Avis var høyere en boten... :rolleyes:

5. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Gebyret er dobbelt så høyt som boten..!

6. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Nå skal det leies Porsche på MUC! :)

Lander med LH2457 0950 og reiser med LH714 1615. Tenker å komme så raskt som mulig i bilen for å maksimere tiden på FCL etterpå :)

Hvor bestiller jeg? Hvilken bil er best? Når ber jeg om å ha den fra? Annet jeg bør vite om?

7. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du bestilt? Tar noen dager før du får endelig bekreftelse forresten, og da skal du få med nøyaktig bilmodell bekreftet :)

Gullars liker dette
  8. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jobber med saken :)

Jeg har valgt kl 10-13. Får jeg uansett tre timer hvis jeg kommer senere, eller bør jeg heller booke fra 1030?

9. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Oisann... der var visst bestillingen gjennomført.. regnet med at jeg skulle velge bil på et tidspunkt, men nope.

Det står Group C (e.g. Porsche 911 Carrera) fra 10-13.

Fint om noen kan kommentere hvis jeg bør gjøre noe med tiden... er vel kanskje litt snaut når vi lander 0950..

10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville vel heller valgt 10:30 eller 11:00..
    Bilen er nok klar litt tidligere enn du kommer, men veldig surt å ha den fra 10-13 og måtte levere 13:00 fordi den skal ut igjen kl 14 og du lander 10:40...

Gullars liker dette
  11. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Ville valgt 10.30. Du mister i utgangspunktet tid hvis du er forsinket....

Gullars liker dette
  12. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Du har 4 timer/150 km for 100 EUR på FRA/MUC.

Insomnia4u liker dette
  13. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat bekreftelse:

Your rental will commence on Thursday, 03.05.2018 10:00 until Thursday,03.05.2018 13:00

Car group: Group C (e.g. Porsche 911 Carrera)

Jeg forsøkte å ringe Avis i Tyskland tidligere i dag for å gjøre om på bookingtidspunktet, men det har tydeligvis ikke fungert.

1) Er det et spesifikt Avis-nr jeg må ringe for å gjøre om på denne turen, eller skal det generelle fungere?

2) Må jeg gjøre noe spesielt for å få 4 timer og ikke 3 eller vil de kunne ordne det på Avis uavhengig av bestillingsmetode?

3) Kan jeg foreta meg noe for å sikre meg at det blir Porsche 911 Carrera og ikke bare Car Group C?

14. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Ved vanlig leie av Porsche/Prestige hos Avis i Sveits og Tyskland, bestiller du spesifikk bilmodell – ikke klasse. Har aldri brukt 100 EUR tilbudet på FRA/MUC, så det vet andre på forumet bedre.

Fire timer kan bestilles via linken du brukte, lengre leie tipper over til dagspris.

15. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk ingen mulighet til å velge spesifikk bil underveis i prosessen. «Endte bare opp med» en kategori C.

Noen som vet om et nummer jeg kan ringe for å snakke med en som kan hjelpe meg i Avis?

16. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Snakket nå med tysk Avis igjen. De kunne ikke gjøre om på bookingen 10-13, men han sa at det ikke var noe problem om det ble 1030-1330 eller til og med senere, siden de har fått informasjon om flighten vår og det er en grace-periode etter innlevering. Sånt sett var det ikke noe problem om det ble 1030-1330 eller til og med senere.

Men han skulle likevel sende en mail til de som holder på med disse premium-bestillingene, som han sa. Han skulle da også spesifikt be om Porsche Carrera 911 :)

Kjenner jeg er litt skeptisk til sånne hastige kundesentersvar, så kunne aller helst tenke meg kontakt med Avis-gjengen som håndterer premium-bestillingene direkte. Ingen som har en mail eller tlfnr jeg kan benytte meg av?

pineapple_juice liker dette
  17. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,550
    Bonuspoeng:
    113
    Tysk kundeservice pleier å være litt mer etterrettelig enn andre. Da jeg ringte og ba spesifikt om at det måtte være 911, så fikk jeg det :)

Gullars liker dette
  18. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Tyskeren på kundeservice leverte han! :)

Fikk mail nå med bl.a. følgende info:

Donnerstag 3 Mai Um 10:30

Avis Prestige : Sportwagen : Porsche 911 Carrera Coupé Antriebsart : Automatik

DanH liker dette
  19. Boleole

Boleole Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om det er mulig med flere sjåfører? Må man isåfall betale ekstra?

20. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis den du reiser med spør, så sier du såklart nei og booker i ditt navn...;)

Gullars liker dette

Del denne siden