Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,913
    Bonuspoeng:
    293
    Atter en gang har vi hatt glede av milehigh’s tjenester.

Da Lufthansen kom med sitt statusmatch tilbud ble Beograd målet og Hyatt Regency stedet å bo. Fikk gode priser fra Milehigh og sikret tilgang til club. Med fri flyt av mat og drikke på kvelden er det en bargain. Club’n framstod eksklusiv, nesten ingen andre gjester serveringen var delikat. Fikk litt utvidet åpningstid og, med litt kompensasjon til club host’n :)

Rommene forskuddsbetalt, no stress. Dessverre ingen oppgradering denne gang (første gang det skjer), men for oss var club det viktigste.

Hadde også frokost i club. I forhold til kaoset og larmen i frokostrestauranten var club som en fredens oase. Da fikk eggs to order være til en annen gang.

Milehigh leverte varene, som alltid :).

Liza, jonss, kongenamundsen and 10 others like this.
  2. Lillegutt

Lillegutt Lonesome traveler

Likes mottatt:
    1,058
    Bonuspoeng:
    93
    På tide å skryte litt av milehigh igjen, denne gangen en helt anen reise:

HILTON SEYCHELLES NORTHOLME RESORT & SPA

Med god hjelp fra milehigh fikk vi "uunnværlige" fordeler som vann pakke, drinkebonger og rabatt på spa i tillegg til bobler og velkomstgave samt frokost hver dag.
    Hotellet var så godt som helt fult, men ble tilbudt oppgradering så fort det ble ledig, noe vi takket nei til da mandammen ikke ønsket å flytt "frem og tilbake" flere ganger under oppholdet. (så da ble det slik).
    Hun var mer enn fornøyt med bungalow'en vi fikk (og da klager ikke jeg...)

Som vanlig god oppfølging fra før avreise til utsjekking.

Liza, jonss, kongenamundsen and 8 others like this.
  3. sheim

sheim Nytt Medlem

Likes mottatt:
    539
    Bonuspoeng:
    83
    Prøvde for første gang booking gjennom milehigh på reise forrige uke.

ANA InterContinental Tokyo er jo godt frekventert av medlemmene her inne og vi hadde booket to netter der. Enormt bra pris på overnattingen, oppgradert ved innsjekk og tilgang til club. Late checkout til kl 1600 var uproblematisk og passet perfekt med ettermiddagsavgang fra HND.

Veldig god oppfølging fra milehigh både før og under reisen. Frister definitivt til gjentakelse!

Liza, LaDuden, kongenamundsen and 8 others like this.
  4. dnnisp

dnnisp Nytt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Hei @milehigh , har du noen anbefaling på hotell i London? :)
    åpent for forslag!

5. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,940
    Bonuspoeng:
    183
    Hyatt churchill er en sikker vinner:) Men det er jo som vanlig helt avhengig av antall personer, krav til beliggenhet, datoer og ikke minst budsjett. Send PM med disse data.

6. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,940
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har 5 SNA (suite night awards) med Marriott som medfølger gratis på Marriott-bookinger innen utgangen av året. Dvs preupgrade til suite om ledig inntil 5 netter.

Gir også bort en gratis natt på Kimpton som må brukes innen utgangen av året (Om noen finner ut hvordan den brukes. Den medfølger Kimpton Inner Circle/IHG Royal ambassador status).

Tengaspinner, haifinn and paramberg like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,642
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde en natt som "guest of honor" på Hyatt Atlanta i helgen. Kjempegod oppfølging av @milehigh
    Fikk hjørnerom på 17.etg og frokost inkludert. Bra opplegg! Blir ikke siste gang denne gangen heller :)

8. mrtrond

mrtrond Nytt Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Vært på første tur i regi av @milehigh jeg også i langhelgen.

Vi tilbrakte 4 netter på Grand Hyatt Dubai.

- Tidlig innsjekk 08-09
    - Oppgradert rom
    - Frokost inkludert.
    - Club lounge tilgang
    - Sen utsjekk kl 16

Dette ble en flott opplevelse altså! Spesielt med tidlig innsjekk og sen utsjekk som er gull. Ellers nydelig kontinuerlig oppfølging milehigh. Håper å gjenta bruk av milehigh's tjenester ved også en annen anledning. Takk for oppholdet!

jgroneng, RoadKing, milehigh and 3 others like this.
  9. STT87

STT87 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    3
    Andre gang bestilling gjennom @milehigh. Hadde en natt som "guest of honor" på Park Hyatt Zanzibar. God oppfølging som sist. Oppgradert til suite (100m2), gratis frukost, velkomst "Bord" :), og ein fantastisk service, tidelig innsjekk og utsjekk kl 16.00 som passa oss perfekt med seint fly heim.

Attached Files:

Lillegutt, Insomnia4u, EndreD and 8 others like this.
  10. voriake

voriake Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Første bestilling med @milehigh.

Jeg kom over denne posten for lenge siden da jeg jobbet med å planlegge bryllupsreisen vår som var nå i november i Thailand, og ville da prøve oss på de litt dyrere hotellene som en del av reisen.

Tok kontakt via PM, og fikk raskt anbefaling hvilke hoteller etter å ha gitt informasjon om prisklasse, lokasjon og tidsperiode.

For oss ble det Hyatt Regency Phuket og Grand Hyatt Erawan Bangkok.
    Bookingen gikk under som "Guest of Honor" og sto på vårt navn så ingen problemer med innsjekking.

Hyatt Regency Phuket ble vi oppgrader til Whirlpool rommet og fikk tilgang til club lounge og gratis frokost.

Hos Erawan ble vi dessverre ikke oppgradert grunnet kapasitet, men vi fikk tilgang til club lounge og gratis frokost. Fant også ut at det var en del brylluper i hotellet i perioden vi var der som var nok kanskje relatert til det.

Vi hadde kommunikasjon sammen gjennom hele oppholdet og er kjempe fornøyd med resultatet. Ville absolutt anbefale dette, og vi kommer nok til å bruke den servicen igjen ved senere anledning :)

Lillegutt, Insomnia4u, EndreD and 4 others like this.
  11. esle

esle Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Booket for første gang gjennom @milehigh på vår familieferie til Costa Rica. Etter noen dager i jungelen og en uka på stranda, hadde vi bestemt oss for å avslutte ferien med 3 netter på Andaz Costa Rica Resort på Papagayo-halvøya, et lukket resortområde hvor flere av de store har sine hoteller. Da vi har to små barn tilbringer vi stort sett kveldene på balkongen, så derfor ønsket vi havutsikt. Milehigh mente vi burde bli oppgradert som guest of honor med globalist status, så tok sjansen og bestilte rimeligste romkategori med «forest view” og uten frokost. Riktignok, vi ble oppgradert en kategorii til rom med sjøutsikt. Fikk også frokost a la carte og invitasjon til å spise den på signaturrestauranten, samt sen utsjekk, alle globalistperks som jeg forsto.

et fint hotell med flotte fellesområder og god mat på dets mange restauranter. Men servicen var kanskje det som utmerket seg mest, veldig bra!

utmerket oppfølging av milehigh både før, under og etter oppholdet! Kommer nok til å booke gjennom han igjen en gang. Hvem liker vel ikke å få mer for mindre!

12. btm

btm Medlem

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Da har jeg også hatt to positive opplevelser ved å booke gjennom milehigh. Jeg skulle ha tre netter i USA med svoger, og hadde en ganske god corporate discount på Hyatt. Hvis man skulle være uheldig å ikke få Globalist-fordelene så ville det vært en del dyrere å booke på denne måten. Men, fristelsen om et litt bedre opphold ble for sterkt.

1) Hyatt Regency Chicago
    • Innsjekk gikk veldig fint. Ingen spørsmål, da jeg var meldt inn som gjest nr 2. Utsjekk var litt mer uvant når de begynte å spørre meg om milehigh-spesifikke spørsmål, men ikke vanskeligere enn at jeg klarte å spille med.
    • Fikk oppgradering til junior suite, noe som milehigh formidlet på melding mens vi satt på flyet. Rommet (2576) var veldig stort, men det var mest luft og åpent gulv. Fin utsikt. Gulvet var litt ujevnt, men ellers en veldig fin opplevelse. Var i utgangspunktet utsolgt for suiter når vi booket, så dette var en positiv overraskelse.
    • Tilgang til Club Lounge: et fint tilbud i nabobygget hvor man kunne forsyne seg av snacks, mineralvann og noe enkel buffetmat. Vi var her mest for å bringe mineralvann og drikkevann tilbake til rommet, men ikke så mye mer.
    • Frokosten var himmelsk. Vi spiste for nær 180 USD. Det skulle egentlig vært buffet, men de sa at vi kunne spise så mye vi ville fra menyen. Det viste seg å være en sannhet med modifikasjoner (fikk dekket 150 USD), men det levde vi fint med. Trengte ikke annen mat før frokost neste dag.
    IMG_0188.jpeg

2) Park Hyatt Chicago
    • Innsjekk gikk helt greit. De hadde kanskje oppgradert rommet før innsjekk, men det var ingen suite. Så jeg spurte fint om ikke de hadde en ledig suite. Det hadde de, men den var først klar om en halvtime. Det sa jeg at vi fint kunne vente på.
    • Rommet var veldig fint. Merket at man hadde lagt mer inn i finish og personale.
    • Frokosten var i restauranten. Her fikk vi et fratrekk på 60 USD hver fra regningen. Er lett å glemme skatter og tips, så når vi fikk regningen viste den 190 USD. Jeg var forberedt på å betale dette ved utsjekk, men resepsjonen strøk den utestående balansen.
    IMG_0248.jpeg

Prosessen var litt uvant for meg som liker å ha 100% kontroll på bookinger. Og det var litt usikkerhet for meg hvordan fordelene ville slå ut på de forskjellige hotellene. Men fasiten ble at det var vel verdt å booke gjennom Milehigh. Bare frokostene alene ville være verdt det ;)

Hvis noen er ute etter hotelltips til Chicago: jeg ville heller tatt to netter på Regency enn en på Park. Park var veldig fint, men ikke dobbelt så fint.

EndreD, Kalsnes, Lillegutt and 6 others like this.
  13. kuleramme

kuleramme Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Første booking gjennom @milehigh - og det blir ikke den siste. Turen gikk til Berlin med samboer + baby. milehigh booket oss inn på Intercontinental Berlin (3 netter) og informerte i forkant om innsjekk og fasiliteter. Før oppholdet ble vi oppgradert fra Twin Classic til King Junior Suite.

Oppsummert:
    • Enkel innsjekk.
    • Hyggelig og serviceinnstilt personale.
    • Tilgang til Club InterContinental. Vi benyttet den kun til frokost, men var storfornøyde med det. Stort pluss med frokost i rolige omgivelser, og tipper det var max 15-16 stk. der samtidig.
    • Gratis tilgang til SPA, basseng og badstu.
    • Stort og fint rom.
    • 15 €-voucher som kunne benyttes flere steder på hotellet.

Kjempegod oppfølging og kommunikasjon fra milehigh både før, under og etter oppholdet. Terningkast 6.

Last edited: 18. des 2024 kl 11:46
    EndreD, jgroneng, Lillegutt and 5 others like this.
  14. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,911
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Grand Hyatt Erawan, Bangkok
    Lengde på opphold: 2 netter
    Booket rom: Grand suite king
    Fikk romtype: Grand sukte king
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, god pris som goh

Flitt hotell med bra beliggenheit. Hadde både lounge og frukost inkludert og fekk dessverre ingen upgrade pga fullt hotell. Blei frakta til lou gr for innsjekk og fekk servert mat mens dette pågjekk. Frukosten var best nede, heilt ok i lounge.

Dette var sjette runde med booking via @milehigh og servicen er framleis upåklagelig! Sjuande runde står for tur i januar :)

Lillegutt, EndreD, Maggie and 4 others like this.
  15. JonathanI

JonathanI Medlem

Likes mottatt:
    280
    Bonuspoeng:
    53
    Som nevnt tidligere: Ditt eget private lille reisebyrå? Milehigh har løsningen på alt.

Denne gangen ble det "Hyatt Regency London - The Churchill". Ved ankomst fikk jeg først et vanlig rom, på forespørsel ble jeg påfølgende dag oppgradert til en stor og lekker suite i øverste etasje. Fint hotell med serviceinnstilt og vennlig personale!

Nøler ikke med å benytte @milehigh også i fremtiden!

jgroneng, Lillegutt, EndreD and 2 others like this.
  16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,559
    Bonuspoeng:
    183
    Hotel: Colonnade Coral Gables, Miami
    Lengde på opphold: 1 natt
    Booket rom: Standard dobbel
    Fikk romtype: Større rom med pool access
    Perks: Tre vouchers- 25$ frokost, 10$ gift shop, to free Sangria, sein utsjekk kl 16.
    Fikk tilbud om juniorsuite, men ville heller ha rom med direkte utgang til pool.
    Fornøyd:D

jgroneng, JonathanI, Maggie and 5 others like this.
  17. Bellyb

Bellyb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Første bestilling gjennom milehigh gjennomført. Booket 6 netter på Hyatt Regency Waikiki Beach Resort and Spa, og dette var med å bidro til et meget bra opphold på Hawaii. God oppfølging underveis og jeg er fornøyd med opplegget.

Jeg tok ikke noe eget bilde av rommet før vi flyttet inn, men fant et rimelig likt bildet fra nettet.
    Picture1.png

Booket standard rom med City View, da vi sjekket inn hadde de allerede oppgradert til et «standard rom» med Ocean View. Det er i følge internettet notorisk vanskelig å få oppgradering til suiter på dette hotellet, men vi var likevel fornøyd. Det var en del byggeaktivitet på baksiden, så jeg tipper at oppgraderinga gjorde at vi med stor sannsynlighet slapp unna støyen der.
    Utsikt.jpg

Kanskje litt skuffet over at vi fikk bare 9. etasje, men jeg hadde sikkert fått noe høyere opp om jeg hadde vært litt mer på da vi sjekka inn. Uansett ikke noe å klage på, da utsikten var mer enn god nok. Det gikk mer på selvfølelsen når andre skulle opp i 38. etasje, og vi måtte tusle av i 9. Men så hendte det at vi fikk opp selvfølelsen da andre skulle av i 6. og 7. etasje..

Club access sparte oss for frokost hver dag. Enkel frokost med utvalg som varierte hver dag, men mer enn nok til å gjøre meg og jentungen på 12 mett. Bagels, røkt laks, roastbeef, kokte egg, eggerøre, pølser, miso suppe, pannekaker mm. Akkurat her sparte vi nok en god del penger. I tillegg gratis parkering for de som trenger det. Såpass sentralt så er det skup...

Frokost.jpg

I tillegg var det åpent for snacks fra 10:30 og ut. Her var det stort sett kjeks og brus det gikk i. Fra 17:00 og ut var det enkel middag, her var vi bare innom en gang, men det virka som man fint kunne tatt seg en enkel middag / kvelds, dersom man har spist en tung lunsj (som det ofte ble).

Middag 1.jpg

Middag 2.jpg

Anbefales...!

jgroneng, Lillegutt, NoLimit and 7 others like this.
  18. runguru

runguru Nytt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    13
    Tilbake fra Tokyo etter å ha brukt Milehighs tjenester for andre gang.
    5 netter booket på ANA Intercontinental.
    Fløy SAS, så landet tidlig. Tidlig innsjekk var derfor viktig for oss. Fikk rom allerede kl 1030, så godt fornøyd med det, selv om rom-upgrade da ikke slo inn. Uansett trumfet dusj og litt søvn en litt bedre romkategori.

Fikk ellers gratis frokost hver dag og tilgang til lounge, og ikke minst en ekstremt mye bedre rom-rate enn jeg ellers ville fått. Tror jeg sparte 8-9000 ift normal pris på hotels.com i samme tidsperiode.

Nok en gang veldig godt fornøyd. Super oppfølging både før, under og etter oppholdet. Anbefales.

Insomnia4u, jgroneng, Maggie and 6 others like this.
  19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,019
    Bonuspoeng:
    293
    Booket også ANA Intercontinental gjennom @milehigh i november. Ingen oppgradering, men et fint rom og tilgang på lounge. God prisbesparelse her også. Som vanlig topp oppfølging.

Insomnia4u, jgroneng, Maggie and 4 others like this.

Del denne siden