Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

  1. Brukernavnet

    Brukernavnet EBD

    Innlegg:
    450
    Likes mottatt:
    3,624
    Bonuspoeng:
    93
    3 netter på Hyatt Regency Tokyo:

    Førstereis med booking fra @milehigh .
    Ble oppgradert fra standard king-size til twin deluxe med flott utsikt over parken (24 etg). Sen utsjekk (16:00) og tilgang til lounge med frokost på morgenen, "cake-service" på tidlig ettermiddag og cocktails på kvelden.

    Noen spørsmål om milehigh var tilgjengelig, men veldig god oppfølging på WhatsApp underveis. Kan lett anbefales :)

    20240112_211547.jpg 20240112_205856.jpg 20240113_180721.jpg 20240115_091214.jpg
     
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,549
    Likes mottatt:
    25,998
    Bonuspoeng:
    183
    2 netter på ANA Intercontinental i Tokyo med 4 kompiser, fordelt på hvert sitt rom.
    @milehigh leverer som vanlig:)
    Veldig god oppfølging både før og underveis.
    Tidlig innsjekk før klokken 10 på 3 av 4 rom. Tilgang til frokost og lounge, samt oppgradering til jr.suite til reiselederen.
    Med denne utsikten:)
    20240121_222025.jpg
    20240120_154402.jpg
    20240120_154409.jpg
    20240121_092723.jpg
     
    Last edited: 22. jan 2024
    Calling, Flymunda, Liza and 15 others like this.
  3. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Første booking via @milehigh og det var helt topp. God oppfølging før og underveis, så kan bare anbefales.

    Hadde 1 natt på Intercontinental Times Square New York
    Nydelig oppgradering til Jr Suite med Skyline view.
    Frokostbuffet og sen utsjekk var også topp.

    Selve hotellet var litt slitt og med dårlig lydtetting ut mot gatene, selv i 20 etasje. Har heller ikke Club lounge for de som er ute etter det, men for vår del var location og dette hotellet helt optimalt.
     

    Attached Files:

    Flymunda, jgroneng, STT87 and 6 others like this.
  4. eddbra

    eddbra Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    13
    Hei! Fikk plukket opp bonusbilletter til Tokyo i helgen. Har du mulighet til å booke 4 netter lør-ons, 27.-31 jan, hos Hyatt Regency eller annet hotell du anbefaler i området? Gjerne tidlig innsjekk. Budsjett 1500-2500kr, 1 pers. Send meg gjerne PM - på forhånd takk.
     
    Last edited: 25. jan 2024
    milehigh liker dette
  5. XKijuX

    XKijuX Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,
    Jeg tenker å ta en tur til Vegas sent februar eller tidlig Mars. Jeg får ikke sett profilen din, har du mulighet til å sende meg en PM?
     
    milehigh liker dette
  6. mrtrond

    mrtrond Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Hei,
    Har booket opp en tur til Dubai i november så tenkte å høre med deg om mulighetene. Trenger noe med strand og bar ihverfall ;) Kan du sende meg PM, fikk ikke opp profilen din. Takk
     
    milehigh liker dette
  7. STT87

    STT87 Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Første booking gjennom @milehigh Meget God oppfølging og forklaring av innsjekk etc.

    Hyatt Regency Houston 3 netter . bedre priser enn på nettet , gratis frukost og oppgradering.

    Ser fram til neste gang
     
  8. Tromar

    Tromar Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Igjen leverer @milehigh!

    Topp oppfølging underveis ved booking og gjennomføring av opphold i Bangkok.

    1 natt på Hyatt Regency, Bangkok
    2 netter på Grand Hyatt Erawan, Bangkok

    Bedre pris enn på nettet, problemfri tidlig innsjekk, sen utsjekk, oppgradert til suite, frokost inkludert, fantastisk utsikt og Club lounges for evening cocktails og vompåfyll!

    Bare å bøye seg i støvet! Tusen takk!
     
    jgroneng, Upsaker, Insomnia4u and 2 others like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    Skal selv ha et par netter på Hyatt Regency snart, i regi av @milehigh . Når er klubben åpen med servering? (Lander 17ish)
     
  10. eddbra

    eddbra Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    13
    Milehigh fiksa 4 netter på ANA Intercontinental Tokyo og 1 natt på Hyatt Regancy Tokyo i månadsskiftet januar-februar ref. post nr. 6 over her:

    ANA:
    Rom booket: Standard. Oppgradert til Club rom(?).
    Fordeler benyttet:
    - Gratis frokost i enten Cascade Cafe eller lounge. Anbefaler å benytte loungen til frokost.
    - Tidlig innsjekk: Ikkje ledig då eg kom der kl. 10, men fekk sjekka inn kl. 13. Null problem.
    - Minibar credit på 350-400kr/dag.
    - Afternoon tea og evening cocktails i loungen.
    - Gratis leige av sykkel

    Solid hotellopplevelse med behagelig opphold. Stort rom og gode fordelar. Betalte totalt 2700kr/natt inkl alt av skatter og avgifter, mens verdien var omtrent det doble.

    Hyatt:
    Ankom seint og reiste før frokost, så fekk ikkje benytta meg av så mange fasilitetar her. Oppgradert rom. Gratis lounge tilgang testa. Heilt ok, men eit godt steg ned frå ANA. Hyatt har litt bedre beliggenhet enn ANA for mange. Nærmare popluære Shinjuko og Shibuya. Eit bra hotell til omtrent 2100kr/natt.

    Særs god oppfølging frå Milehigh og både booking og innsjekk gjekk flott:
    "When does Mr. Milehigh come?"
    "Later, another flight"
    "Ok, he must come by the reception when he arrives"
    Lovde det, og høyrte ikkje noko meir frå respesjonen angåande dette.

    Vil bli benytta igjen - anbefalast.

    upload_2024-3-8_9-15-28.png

    upload_2024-3-8_9-14-13.png
    ANA

    upload_2024-3-8_9-14-40.png
    Afternoon Tea

    upload_2024-3-8_9-16-8.png
    Evening Cocktails

    upload_2024-3-8_9-16-43.png
    Japansk frokost i loungen

    upload_2024-3-8_9-17-14.png
    ...og pannekake til dessert
     
  11. btb

    btb Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Første booking gjennom @milehigh og er naturligvis strålende fornøyd. God hjelp både til booking og oppfølging underveis.

    5 netter på Conrad Las Vegas Resort World
    I Las Vegas belønnes gamblere med bedre upgrades enn hotellstatus, men fikk allikevel god nytte av Hilton-statusen her. Bestilte et vanlig rom med 1 King Size bed, og fikk kostnadsfri oppgradering til større Premium-rom med 2 Queen Size senger i stedet. I tillegg svært gunstig ordning med 50$ i credits hver natt som kunne brukes på måltider i en utvalgt restaurant på resorten gjennom hele døgnet. Ble brukt på frokost, men forstod det slik at man kunne bruke det døgnet rundt. Altså over 2500kr på mat inkludert i oppholdet. Ellers enkel innsjekk via app og beste pris på booking.

    2 netter på IC Barclay New York
    Oppgradering til større hjørnerom i 14. etg og beste pris ved booking. Stor fordel med til hotellets lounge, som ble brukt både til frokost og "mellommåltid" fra 17-20 som inkluderte diverse fingermat og alkohol. Enkel innsjekk og good booking.
     
  12. Molde

    Molde Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    206
    Bonuspoeng:
    43
    Poster denne på vegne av en kamerat da det er problemer med å opprette bruker på forumet for tiden:

    Mitt opphold på Hyatt Regency Düsseldorf, gjort mulig av @milehigh

    Jeg bodde på dette hotellet fra 8. mars til 10. mars. (To netter)

    Innsjekkingsopplevelsen var superenkel, jeg fullførte innsjekkingen innen 5 minutter etter at jeg kom inn i bygningen.

    Hotellet har en fin klubb der de tilbyr noen snacks som kake og peanøtter. De tilbyr brus på flasker, som du kan ta med til rommet ditt også.

    Det er veldig godt vedlikeholdt og superrent. Fra 18:00 til 20:00 tilbyr de alkoholholdige drikker, noen snacks som ost, salami, supper og brød. Rundt 19:30+ har de dessert tilgjengelig.

    Rommet jeg hadde, som var et deluxe-rom med utsikt over havnen, er ganske fint. I plass er det ganske lite, men for en eller to personer er det fortsatt veldig fint. Badet har utsikt over bysilhuetten i Düsseldorf, som er superfin. Vinduslemmene er elektriske og kan kontrolleres fra en knapp.

    Kingsize-sengen er fin, sammen med 4 komfortable puter.

    Du får en fin badekåpe og tøfler, det er også en liste over ting du kan be om - uten ekstra kostnad, som et barberingssett eller tannpleiesett.

    Det er noen ting som koster ekstra, men avgiften er ganske lav. Som en hårbørste.

    De tilbyr kroppslotion, sjampoer osv. på rommet. Alt av fin kvalitet.

    Ved slutten av oppholdet mitt, ble jeg informert av hotellpersonalet at sen utsjekking bare ville være mulig til kl. 14:00. Men gjester av ære har rett til utsjekking kl. 16:00, jeg informerte @milehigh om dette, og han kommuniserte med hotellet og fikk det raskt ordnet. Dette tillot meg å sjekke ut kl. 16:00.

    Prosessen med å booke med @milehigh er veldig god, han svarer veldig raskt og svarte på alle spørsmålene mine.
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    For snart et par uker siden hadde jeg en tur til Bangkok for å lande mitt 18 EBG eller høyere. Turen ble skaffet til veie et halvt år forveien da SAS hadde salg og tilbød reise foran gardina t/r fra Oslo til såvidt over 20 laken.
    De hadde forsåvidt det samme også til vestkysten av USA, men USA har blitt så steike dyrt og dessuten er det ikke spesielt varmt i California på denne tiden av året.
    Så Bangkok ble det, og da trengtes overnatting, standsmessig sådan. En kjapp melding til @milehigh og prosessen var i gang. :)
    Når man først var i nabolaget, så var tanken at det var jo greit å ta med seg en natt i Pattaya og, aldri vært der, så det var en grei ekstra destinasjon å hake av.

    Det 2 første nettene ble tilbragt på Hyatt Regency, midt i byen. Standard rom bestilt og ble oppgradert til club rom. Et utmerket rom i høy etasje med utsikt, flott bad, gigantisk seng, ja i det hele. Club hadde både utedel og innedel. Begge deler var kanskje litt underdimensjonert eller så var det ekstremt populært disse dagene. Av servering var det rikt utvalg av nydelig mat og alle sorter drikke.

    Frokost var inkludert, kunne velge mellom hovedrestaurant og club. Her valgte jeg hovedrestaurant pga erfaringen med trengsel i club, og det var lurt, for i hovedrestauranten var det meg og et par til. Helt utrolig.

    Iallefall Hyatt Regency kan anbefales på det varmeste. Oppholdet, 2 netter inkludert henting på BKK med limousin og transport med limousin til Pattaya kom seg på 2.899,- NOK. Er ikke det bang for the buck så vet ikke jeg.

    Den ene natten i Pattaya var på Intercontinental Resort Pattaya. Lå i gangavstand til beryktede walking street, men hotellet var så praktfult at jeg ble værende der. Ankom fra Bangkok ca kl 12, fikk rom etter 20 minutter i club resepsjonen. Rommet var en junior suite med utsikt til hav. Praktfullt rom igjen med privat balkong og boblebad inne. Club var mer ekslusiv enn tilfellet på Hyatt. Men det kan jo ha noe med beliggenhet å gjøre og. Der serveringen på Hyatt Club var buffet, så var serveringen her a la carte.
    I hele tatt fra A til Å så opplevde jeg IC som hakket hvassere enn Hyatt.
    Også her ble det mye for penga, opphold 1 natt og limousin til BKK kom på 3.503,- Hyatt var billigst, men det beste rommet og servicen var utvilsomt IC.

    Alt var på stell, null problemer noen steder. Overnattingssjef @milehigh leverer :)
     
    Liza, livinspeed, Kalsnes and 22 others like this.
  14. NKA_Pls

    NKA_Pls Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    1,577
    Bonuspoeng:
    93
    @milehigh leverer igjen.

    Booket supert rom på Intercontinental ANA Tokyo. 4 netter - tilgang til lounge OG - ikke minst!: Knallpris i høysesong med påske og kirsebærtreblomstring.


    Super kis og supert rom.
    IMG_5326.jpeg
     
    Liza, Calling, livinspeed and 12 others like this.
  15. MedTekni

    MedTekni Medlem

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Benyttet milehigh igjen på tur i Dubai

    4 netter på Park Hyatt Dubai
    Bestilt minste rom, oppgradert til Suite på 109kvm, milehigh så dette i app før innsjekk og fikk det bekreftet ved innsjekk.

    Perks:
    Tidlig innsjekk kl 12, fikk et "venterom" rett vedsiden av suiten siden en globalist bodde der og fikk suiten kl 16
    Gratis frokost
    Sen utsjekk kl 16
    Ikke noe club etc på dette hotellet dessverre men vi liker hotellet godt og bodd her igjennom tenconcierge før.

    Betalte 12k for 4 netter for et suite som koster 30k, så bra value!

    Innsjekk var enkelt, milehigh kom senere og det var ikke noe problem.

    Veldig bra kommunikasjon med milehigh underveis, anbefales :)
     
    Last edited: 01. mai 2024
    NKA_Pls, Liza, EndreD and 7 others like this.
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,136
    Likes mottatt:
    9,291
    Bonuspoeng:
    183
    En sjelden rapport fra milehigh mobile HQ. 4 innsjekkinger denne helgen.
    Min egen på Hyatt Belgrade hvor det er oppgradert til premium suite på ca 100 kvm, club access mm. Kinesisk statsbesøk med presidenten på vei inn men globalist gir best service:cool:
    En som sjekket inn på IC Berlin. Da dbl upgrade til jr suite ikke var ledig ble han gitt senior suite, og selvsagt club lounge.
    En annen som sjekket inn på IC Willard i DC og fikk Abraham Lincoln suiten.
    Sistemann på NH Malaga. Der fikk vi først flyttet datoer tross prepaid. Siden nye datoer var billigere fikk han overskudd som f&b kreditt. Byttet rom etter første natt da bedre upgrade åpnet seg.
    Ellers minner jeg om GOH/guest of honor som er bransjens beste deal. Få mine fordeler mens booking er i ditt navn! Det kan jeg booke ubegrenset av ut året (og til end of booking window, så i praksis ut neste år med planlegging). Fra og med 2025 får man kun et begrenset antall GOH bookinger.
     
    Last edited: 05. mai 2024
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,407
    Likes mottatt:
    10,400
    Bonuspoeng:
    183
    Enig med @milehigh her. GOH er en sikkelig bra deal.
    Jeg er selv Globalist, og har hatt top-status hos Hyatt siden jeg fikk det på Star MegaDO 3, og har virkelig blitt den hotelstatusen jeg setter mest pris på. Ulempen er at Hyatt har ikke like mange hoteller som for eksempel Marriott og Hilton, men fordelene er bedre, og ikke minst konsistente! :)
     
    milehigh liker dette
  18. mrtrond

    mrtrond Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Dette hørtes jo ut som en kjempedeal dette med Goh! Så oppsummert, anbefaler dere å bytte hotell fra Hilton til Hyatt feks og heller forfølge Hyatt for høyere sjanse på ekstra perks?
     
    Last edited: 05. mai 2024
    milehigh liker dette
  19. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,136
    Likes mottatt:
    9,291
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sender deg en PM ift turen din senere i år.

    Men som nevnt er det ikke alltid GOH funker. Feks fordi det ikke er relevante hoteller der du ønsker å bo. Og ikke minst er det ikke alltid en god deal siden GOH primært (noen unntak med nye regler) bookes med poeng, og da er man avhengig av at poengene gir god nok verdi til at det er verdt å booke på den måten. Det må sjekkes fra gang til gang.
     
    Insomnia4u and eventyrer like this.
  20. geeewizzz

    geeewizzz Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Et lite reisebrev fra Berlin her, som @milehigh nevnte så var jeg der forrige helg. Var litt for effektiv ut av fly og inn til byen så jeg kom tidligere enn antatt til hotellet. Innsjekking på InterContinental Berlin var ikke klar så jeg fikk beskjed om å komme tilbake om en time. Hotellet ligger rett ved en stor park, som også huser Berlin sin dyrepark. Anbefaler de som må vente på sjekk-inn å teste ut Cafe am Neuen See i parken, en meget hyggelig restaurant/biergarten, en grønn oase i Berlin.

    Da jeg kom tilbake var rommet heller ikke klart, fikk beskjed av den hyggelige i skranken om at "han hadde 1 dårlig og 1 god nyhet til meg, men at mest sannsynlig veide den gode opp for den dårlige - og vel så det". Det viste seg at jr. suite fortsatt ikke var klar, men han at han da ville oppgradere meg til nivået over "sr. suite" omtalte han det som. "This room is bigger than my apartment".

    Rommet skuffet ikke (jeg glemte dessverre å ta bilder), med egen stue, spisebord, bad/dusj/bidet, omkledningsrom på vei inn til badet. Egen spinning-sykkel var også på rommet om man ikke orket å trene med andre gjester på hotellet.

    Selv om hotellet ikke var av aller nyeste dato så var det meget fint, vi testet både SPA, basseng og treningsrom som vi selvsagt hadde fri tilgang til med @milehigh sin status.

    Club lounge var også veldig artig, litt stivt, men fint å kunne slappe av og drikke drinker og spise mat gratis gjennom hele dagen. Vi testet ikke a la carte frokost i club lounge, da frokostbuffeten var meget bra og fruen ikke ønsket å ofre det!

    Smertefri check-in og opplevelse, god kommunikasjon på Whatsapp gjennom oppholdet fra @milehigh . Blir ikke siste gang!

    Og hvis noen skal til Berlin i nær fremtid, jeg glemte en dressjakke på hotellet, så hvis noen hadde hatt mulighet til å ta med så hadde jeg vært veldig takknemlig.
     
    Last edited: 10. mai 2024
    Liza, EndreD, livinspeed and 12 others like this.

Del denne siden