Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

1. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,839
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Hyatt Regency Jersey City on the Hudson
    Booket rom: 1 king bed
    Fikk romtype: 1 king bed
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, gratis frukost

Litt slitt hotell, men fantastisk lokasjon. Kort vei til det meste via togstasjonen rett ved. Hyggelig betjening og heilt ok frukost (som var inkludert).

Dette var femte runde med booking via @milehigh og servicen er framleis upåklagelig!

Tar med eit bilde frå frukostbordet :)

20230718_075051.jpg

Flymunda, jgroneng, Cumulus and 12 others like this.
  2. RejsendeFamilie

RejsendeFamilie Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hej @milehigh
    Kan du hjælpe med bookning på et Marriott Bonvoy hotel? Har du stadigvæk status der? (kan ikke sende PM, så send gerne til mig, om du kan hjælpe :)

milehigh liker dette
  3. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter på 2 TSUs med Hyatt (globalist toppstatuskonto) som gis bort gratis. Dvs TierSuiteUpgrades. Det betyr at vi kan bekrefte std suite allerede ved booking. 1 brukes for opphold opptil 7 netter, så da sier vi minst 4 netter som krav. Må bo i 2023. Vi booker da billigste/std rom og om det er ledig std suite så oppgraderes det med engang på telefon.

Selvsagt gir toppstatus lounge/frokost, sen utsjekk etc iht t&c.

democomputer, Kalsnes, EndreD and 5 others like this.
  4. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Intercontinental Presidente Cancun
    Fikk romtype: Suite
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, 50USD minibar credit per dag. Club lounge access(gratis mat, drikke, øl, vin etc etc) hele dagen.

Ett av de eldste hotellene i Hotel Zone, men alt er tipp topp. Desidert den beste strandsonen i området(etter å ha vandret noen km langs stranden) anbefales.

Dette var første runde med booking via @milehigh og servicen er fantastisk !

5. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Undercover boss report;
    Da jeg har rekvalifisert på alle toppstatuser for lengst hender det jeg hjelper gode partnere med deres rekvalifisering og bor på deres kontoer. For å sjekke hvordan det er for dere:)

Sheraton Bishkek. 5 netter booket for 3 personer som var max occupancy, men hadde med et barn ekstra. Det ble ikke noe issue, men generelt anbefaler jeg det ikke. Ved innsjekk fikk jeg se skjermen godt der hun sjekket meg inn, og så tydelig merknadene om meg som 2nd guest midt på skjermen. Det er interessant siden Marriott er det programmet hvor det er mest (eneste egentlig) vanskelig å legge til 2nd guest siden det må skrives inn under et felt som heter "choose features" og deretter "special requests", samt at hele teksten ikke er synlig på web versjon. Det fremkommer riktignok korrekt på hotellets side. Ble en nice suite hvor vi fikk 2 rollaways i stua. Lounge access, med 2 forskjellige varme middagsretter og bra bar og service. Til og med red bull i loungen!

Den nye Hyatt Regency i Mexico city. En natt etter ankomst med LH F. Reiste solo. Her skjedde det sjeldne at agenten ikke så merknadene med mitt navn. Aner ikke hvorfor. Ettersom dette skjedde et par ganger for mange år siden, har jeg alltid vært nøye med å ta screenshot av disse merknadene så man evt kan vise. Jeg sendte ham bildet av merknader til hans whatsapp, og så var det iallfall greit. Dette er første gangen jeg har vært borti at agenten ikke har funnet merknaden til tross for at jeg påpekte det. Om det var agentfeil, eller IT-krøll er vanskelig å si. In any case tok det bare noen minutter, jeg fikk alle fordeler og kontohaver fikk nightcredit.

oleredv, rookietrader, jonss and 15 others like this.
  6. Kuper

Kuper Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hotel: Hyatt Regency Malta
    Booket rom: king bed
    Fikk romtype: junior suite høy etg
    Perks: Lounge, gratis frokost

Gratis mat og drikke i lounge, var ingen andre som benyttet seg av denne når vi var der, så havnet på en liten gratis snurr i den selvbetjente baren.

Dette var min første booking via @milehigh og fungerte utmerket. Nytt hotel er allerede booket.

jgroneng, Kalsnes, dannils and 4 others like this.
  7. btb

btb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    @milehigh - har en forespørsel, men får ikke sendt deg PM. Kan du sende til meg først? :)

8. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,839
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Hyatt Regency Chicago
    Fikk romtype: Ikkje sikker på type, men twin king bed with river view i west tower (oppussa)
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, gratis frukost/loungetilgang, prioritert innsjekk

Giga-hotell med 2000 rom! Var der med kompis og vi budde som guest of honor av @milehigh. Dermed globalist innsjekk, oppgradering og sein utsjekk kl 16. Nydelig rom til tross for at det ikkje var suite.

Dette var mi sjette booking via @milehigh og som alltid god oppfølging gjennom heile dialogen!

Kompis vart igjen eit døgn ekstra og fekk booka nytt rom via @milehigh. Anbefalast!

20231110_211950.jpg

Last edited: 12. nov 2023
    Kalsnes, jonss, GlennDi and 6 others like this.
  9. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde min første booking gjennom milehigh, ingen upgrade, men innsjekk klokka 9 om morran trumfa en oppgradering i mitt tilfelle, god hjelp underveis!

milehigh and jonss like this.
  10. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    2 hoteller i New York, ble et fantastisk opphold pga oppgraderinger via Milehigh.

Aller først må jeg si at priser for hotell i New York er høye! Men med @milehigh sin støtte får man overnatting til redusert pris inklusive frokost. Er man heldig er det også en oppgradering!

Dette er tredje gangen vi har benyttet oss av @milehigh sine tjenester. Eneste utfordringen er å «huske» hva jeg heter, ellers har alt gått smertefritt ved våre bookinger.

Første hotellet var «HYATT REGENCY JERSEY CITY ON THE HUDSON». Hotell med fine rom, smått slitent men ikke mer enn at det ikke var noe å bry seg om. Fikk fint rom og inkludert frokost. Fin utsikt over skyline på Manhattan, og raskt og komme seg til Manhattan med undergrunn med nedgang rett utenfor hotellet.

Det andre hotellet var «INTERCONTINENTAL NEW YORK BARCLAY». Litt dyrere rompris, men med mat/drikke (alkohol mellom kl 17-20) så opplevdes det som et godt tilbud allikevel. Sparte fort 800-1200 kr pr dag i kostnader på frokost + et måltid til med tilhørende drikke (gratis vin/spruddel mellom kl 17-20)

Takk for hjelpa @milehigh. Kan anbefale hans tjenester :) Vi kommer helt klart til å benytte oss av dette igjen.

Last edited: 20. nov 2023
    livinspeed, EndreD, Maggie and 2 others like this.
  11. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte en forespørsel om ekspressbooking i Shanghai til @milehigh midt på natten norsk tid. Så fort sola sto opp i Norge fikk jeg svar og rom ble booket i en fei for opphold samme dag på Grand Hyatt Shanghai.

Da det ikke dukket opp oppgradering i appen slang han seg på telefonen og fikset så jeg kunne sjekke inn til ferdig oppgradert suite i 73 etasje med Club fordeler i tillegg. Helt premium service og oppfølging av @milehigh.

Booket billigste rom uten frokost for ca 1900kr så her fikk vi MYE for pengene. Var noe bekymret for hvor nøye de skulle være ved innsjekk siden det tross alt er Kina vi snakker om, men alt gikk som smurt ved innsjekk også. Takk igjen for flott avslutning på ferien!
    20231120_181703.jpg 20231120_181715.jpg 20231120_181741.jpg 20231120_181729.jpg 20231120_181951.jpg 20231120_200836.jpg 20231120_180715.jpg

12. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Hei @milehigh

Skal på familietur til Singapore, Malaysia og Indonesia neste sommer (2 voksne og 2 barn). Fungerer opplegget da også, eller er det vanskelig når man er så mange? Skulle gjerne prøvd IC Kuala Lumpur og en fin resort på Bali...

13. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mer utfordrende med mange. Men det kan også funke bra. Spesielt guest of honor med hyatt som funker 100%.

Ellers er det flere triks og gode rutiner som hjelper.

Jeg kan si mer spesifikt når du har mer konkrete datoer/reisemål og budsjett pr natt.

Send PM.

Last edited: 10. jan 2024
    oggaman liker dette
  14. hakongud

hakongud Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Hotel: W Hotel Brisbane
    Booket rom: 2 king bed
    Fikk romtype: Rom i 31 av 33etg, river view (antar del av oppgradering). Ikke suite, men stort rom.
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, gratis frokost. Usikkert om det var lounge, fikk ikke info om dette.

Design-hotell!
    Besøkte Brisbane med kompis. Nydelig rom til tross for at det ikkje var suite.

Dette var min første booking via @milehigh og det gikk som smurt! God oppfølging!

15. geeewizzz

geeewizzz Nytt Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Hei @milehigh , helgetur til Amsterdam 26.04 - 28.04, 2 pers. Send meg gjerne PM om du har anledning. Takk.

milehigh liker dette
  16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,862
    Bonuspoeng:
    293
    Booket Intercontinental Hua Hin med @milehigh i november. Billigste rom ble bestilt og oppgradering to kategorier opp skjedde i løpet av kort tid. Fikk blant annet tidlig innsjekk, club-tilgang og 20% på mat og alkoholfri drikke gjennom oppholdet. Knirkefritt som vanlig.

17. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,262
    Bonuspoeng:
    183
    Booket Intercontinental ANA i Tokyo gjennom (en venn av) @milehigh i julen.
    Fruen var med, for første gang.
    God oppfølging både før og under oppholdet.
    Fikk veldig god pris (ca 2000 per natt der det kostet ca 4-5000 per natt med en booking gjennom hotellet) og tilgang til club. Selve rommet ble, så vidt jeg vet, ikke oppgradert, men siden standardrommene allerede er ganske romslig (spesielt for Tokyo standarder) var det helt OK.

Det som var spesielt bra er at vi fikk sjekka inn allerede ved ankomst i 10/11-tiden. De ganger jeg har vært i Tokyo før måtte jeg vente til kl15:00.00, ikke snakk om å få sjekke inn ett sekund før tiden. Vi fikk en dusj og en dupp og var klar for dagen, og det innen vanlig innsjekkingstid. Knallbra!

På dag 2 ble vi spurt om [navn på han som bestilte] var med oss. Svarte ‘nei, ikke nå’, og så ble vi vist til frokostbordet. Fruen ble litt stressa av det, men det viste seg å være unødvendig. Dette var første og eneste spørsmål.

Anbefaler dette på det varmeste :)

18. NKA_Pls

NKA_Pls Medlem

Likes mottatt:
    1,577
    Bonuspoeng:
    93
    Booket 2 opphold gjennom @milehigh for nytårsreisen (sitter brisen i Copa Airlines-loungen på Tocumen på vei hjem nå)

1 natt i Panama City og 6 netter i Mexico City.

Kort fortalt:
    Helt supert! Fikk suiter for prisen av vanlig rom, sen utsjekk, gratis frokost (pluss sikkert mye mer vi ikke benyttet oss av) - pluss at @milehigh fulgte opp bestillingen og oppholdet på en helt utmerket måte.
    Rett og slet bare innmari ålreit på alle måter.

jgroneng, EndreD, eventyrer and 5 others like this.
  19. foxman

foxman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Feiret nyttår i Gdansk og ble etterfulgt med noen dager på spa-hotell i Sopot. Med booking gjennom @milehigh fikk vi en nydelig suite på Sheraton. Første gang jeg har booket gjennom han, men blir ikke siste gang. God oppfølging både før, under og etter opphold. :)

Legger ved et bildet av 65kvm suiten vi ble tildelt.

Attached Files:

Earl, EndreD, paron and 7 others like this.
  20. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Booket Andaz West Hollywood og fikk gratis frokost, rom oppgradering med fantastisk utsikt og ingen problemer med hverken inn eller utsjekk. Anbefales

Attached Files:

jgroneng, Earl, EndreD and 6 others like this.

Del denne siden