Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Takk til @milehigh som fikset utsikten til frokost. Blant annet på IC Cancun. Billigste rom gav minst to rom opp med sjøutsikt osv. Og måltider god service både på hotellet og Whats, selvfølgelig.
     
    Maggie and milehigh like this.
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Kort rapport fra gårsdagens kvelsdskift @milehigh HQ;
    I løpet av 13. desember var det 5 utsjekkinger og 2 innsjekkinger!

    1&2 sjekket ut fra to rom Hilton Abu Dhabi Yas etter 3 netter.Der fikset jeg en pris på omlag halvparten av det billigste på nett under finalen i F1. Begge oppgradert til executive rom med øvrige fordeler på fullt hotell.

    3 utsjekk fra 1 natt som Guest of Honor på Park Hyatt Maldivene etter 5 selvkjøpte netter, ref tidl post. Alle toppstatusfordeler. Omlag halvpris av nettpris.

    4 utsjekk Intercon i Miami. Sponset en gratis weekend voucher som medførte andre natt gratis. Alle toppstatusfordeler, ink lounge og dbl upgrade.

    5 utsjekk etter 3 netter på Meridien i Roma. Betalte billigste rom, og fikk (beste) suite hele oppholdet og øvrige fordeler.

    1 innsjekk på Jen Male til en noe lavere pris enn tilgjengelig på nett. Her ble det booket som en direkte gave, uten at det var tenkt kontohaver skulle komme. Etter korrespondanse med hotell ble det avtalt fulle fordeler, og beste rom (executive).

    2 Innsjekk IC i Mexico. Smertefritt og alle fordeler (upgrade, lounge, minibar- se post over).


    Heldigvis er ikke alle dager og whatsappfeeden alltid like hektisk! Her er det CS 24/7!
     
    oddA, travelislife, stekus and 29 others like this.
  3. snartur

    snartur Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Et par bookinger via @milehigh gjennomført i Mexico for et par uker siden. Hilton Playa del Carmen og IC Cozumel. Fine oppgraderinger begge steder, uten at det var det aller råeste man har opplevd. IC Cozumel hadde ingen lounge, men fikk frokost, og det var for øvrig et meget flott anlegg. Som alltid utmerket service og oppfølging. Knirkefri inn- og utsjekk.
     
    cooolcatz, Grooo, EndreD and 6 others like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    BBE648BC-1338-4587-A978-632C7561667C.jpeg 0FE51AF0-C1CA-4862-A664-EDFAB239DB61.jpeg D89970AA-5CA7-4F0A-9D72-601CAE806DF4.jpeg 9011BA17-B5F8-47A3-AF5C-D787D6B63A99.jpeg 60F1F493-80FE-4334-AB9F-D53FF45D848D.jpeg 6DDE6E7C-9353-4CCC-952D-714F65AD8C51.jpeg B84EB31A-90A8-49CF-BE8A-6273E68AE894.jpeg C1F5E64A-EF77-4A47-B137-7B0C39FFD690.jpeg 56A299B3-9A74-4180-802A-1E4E276585D9.jpeg @milehigh booket meg inn på Intercontinental i SOMA. Og det ble bra. Billigste romkategori ga mini suite. Dvs hjørnerom med toppers utsikt. Det gav også spise og drikkekreditt i baren som for tiden fungerer som lounge. I helgene kan kreditten også brukes til fine dining. Frokost, brunch og middag med en god bar og dyktige bartendere gjorde at jeg spiste mer på hotellet en jeg vanligvis ville ha gjort. Godt utvalg av Whisky og greit med øl. Og de hyggelig damene, den ene skulle hjem til mor og spise lutefisk i dag kunne blande stive drinker. Kan absolutt anbefale et opphold.
     
  5. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    @milehigh booket 1 natt for meg og familien på Hyatt Regency Mexico City. Det ble booket et standard rom til veldig god pris som ble oppgradert til Club room high floor ved innsjekk, som da var beste tilgjengelige romkategori. Inn- og utsjekk gikk knirkefritt og vi dro nytte av Club access, frokost og sen utsjekk 1600 som var digg når LH521 har avgang 2255. Knallbra oppfølging og service fra @milehigh hele veien. Dette kan anbefales og jeg benytter meg gjerne av tjenesten ved en senere anledning. Ellers et fint anlegg i et upscale strøk.
     
    RoadKing, cooolcatz, Gullars and 9 others like this.
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,037
    Bonuspoeng:
    183
    Gjennomført 3 bookinger gjennom @milehigh på nylig Florida ferie.
    Fikk benyttet meg av topp status fordelene som fri frokost, tilgang til lounge, tidlig og sen utsjekk og oppgradering til suite samt fordelen 2for1 natt kuponger :)
    Knirkefritt opplegg med meget god oppfølging underveis for en newbee.
    Anbefales på det sterkeste, benytter meg gjerne av dette igjen.
     
    Last edited: 08. jan 2022
    RoadKing, cooolcatz, Gullars and 10 others like this.
  7. kjeid

    kjeid Once you go C...

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Benyttet Concierge @milehigh til 2 hotellbookinger i hhv Dubai og Abu Dhabi mid-desember.

    1. Andaz The Palm, Dubai
    Vi sjekket inn på 2 rom for et 2-netters opphold samtidig, en av reservasjonene ble oppgradert til Andaz Suite, den andre fikk et flott King Bed Sea View da det bare var en suite tilgjengelig ved innsjekk. Vi var fornøyde med begge deler i forhold til prisen vi betalte.

    2. Hilton Yas Island, Abu Dhabi
    På grunn av dårlig planlegging og usikkerhet om F1-reise endte hotellbooking med å bli utsatt til enkelte hoteller plutselig var utsolgt. Da gikk prisen til himmels på gjenværende rom i nærheten av Yas Marina Circuit. Heldigvis kunne det løses av Conciergen @milehigh som booket oss inn på et splitter nytt Hilton Yas Island. Det ble gjort fullstatus-poengbookinger som gjorde at prisen vi betalte var rundt halvparten av den prisen vi selv kunne kjøpe standard rom for. Vi fikk noen flotte rom med balkonger og sjøutsikt i hele det 3-netters oppholdet - under det som sikkert er absolutt peak-periode for området.

    Har også tidligere benyttet meg av @milehigh sine tjenester, og det blir nok heller ikke siste gang. Meget god oppfølging både i forkant, gjennom og etter reisen.
     
    chrt, tobeornot999, EndreD and 11 others like this.
  8. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    @milehigh booket 1 natt for meg på Hyatt Grand Central New York. Booket billigste rommet og ble oppgradert til Premier Suite med "utsikt". Gigantisk rom som aldri ble utnyttet godt nok siden dette var en MR tur og lang liste av ærender. Hotellet i seg selv blit holdt på respirator fordi det visstnok er billigere å holde det slikt enn å stenge (pga bl.a. etterlønn) og var helt ok for MR, men ikke ellers.

    Super oppfølging før, under og etter oppholdet. Dette gav absolutt mersmak!
    IMG_9106.jpeg
     

    Attached Files:

    chrt, Baldrick, tobeornot999 and 21 others like this.
  9. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Skal være litt tidligere ute med "julemarkedet" i år. Har 2x IHG weekend certificate som gis bort gratis. Dvs en natt gratis i helg på IC. Tror det gjelder i uken også på Kimpton og Regent. Bo i løpet av 2022, men pri gis til bookinger som skal utføres innen rimelig tid for å unngå at disse låses lenge til noe som ender opp med å bli avbestilt.

    Har også 2 free nights på any IC som kan selges til en fornuftig pris om noen skal bo på et dyrt/posht ICm helst innen rimelig tid av samme grunn.

    Alt fra toppstatuskonto med fordeler selvsagt.
     
    Baldrick, Emma, Gullars and 10 others like this.
  10. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Hatt to runder på IC-hotell i det siste booka via @milehigh. Begge to har ført til kraftige oppgraderingar med minisuite i høge etasjar. Fint med kreditt som kan brukast til frokost på hotell der lounge er stengt.
    God oppfølging fra @milehigh gjennom heile prosessen. Så dette skal definitivt gjerast igjen!
     
    KRS, Emma, tobeornot999 and 3 others like this.
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,223
    Bonuspoeng:
    183
    Bodde på Hyatt Regency LAX i helgen. Bestilte king room gjennom @milehigh fikk kjempegod oppfølging underveis.
    Ble en oppgradering til suite på 12. etg med god utsikt til flyplassen.
    Måtte vente på at det oppgraderte rommet ble sjekket, det var allerede vasket, og fordi jeg måtte vente fikk jeg en 20 dollar voucher til bruk på en slags hotellkiosk. Service det!

    Fikk også voucher for frokost.

    Knallbra opplegg og bruker tilbudet gjerne ved en annen anledning!

    1E68C091-06E1-4236-9F4F-643540CF2BFC.jpeg C6C3EAAD-E97C-40C6-81FC-57698EB7DBDC.jpeg 2D9602CB-2F55-4730-846A-D85E38E56843.jpeg F7F6DBC2-293A-45AB-AC94-87984D5353CF.jpeg 882F3CB4-4354-4E07-BEA4-B4D773DB0E60.jpeg 996683AA-1DC6-48DC-8BB7-1AC2D2D1B2D5.jpeg
     

    Attached Files:

    haifinn, Flymunda, chrt and 12 others like this.
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,755
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Nok en god erfaring med @milehigh. Booket Business Room på Intercontinental Warsawa forrige helg. Ble oppgradert til corner junior suite som jeg tror var et hakk over garantert. Digg med et ekstra toalett og en stue som vi spiste tunfisk og drakk champagne i på lørdag ettermiddag. Loungen er ikke noe å rope hurra for, det var sen utsjekk som gjort at vi gikk for dette denne gangen.

    IMG_3765.jpeg
     
    Last edited: 24. jan 2022
    haifinn, Flymunda, chrt and 10 others like this.
  13. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Spennende variant!
     
  14. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg benyttet @milehigh sine tjenester ved opphold på Story hotel Signalfabriken som tilhører Hyatt. Han kunne tilby en bedre pris enn hotellet og booket meg som Guest of honor som blant annet medførte oppgradering til hotellets beste rom og sen utsjekk. Ryddig opplegg.
     
    haifinn, jgroneng, Jeanette and 5 others like this.
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,755
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Du skulle vært der!
     
    veeegard liker dette
  16. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Booket Melia marbella banus via @milehigh platinum konto. Booket standard rom og ble oppgradert til premium rom med tilgang til lounge. Sidene til melia var nede både web og app, sendte forespørsel til @milehigh før jeg satte meg på flyet og da jeg landet var booking ordnet. Ryddig opplegg, tommel opp.
     
    jgroneng, Flymunda, Jeanette and 5 others like this.
  17. Gabface

    Gabface Medlem

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Booket Kimpton surfcomber Miami beach gjennom @milehigh som 2nd guest. Ble oppgradert til den fineste suiten de har som bla har balkong med utsikt over poolen og stranda, og da jeg kom på rommet var det tapas med ganske bra utvalg, samt en flaske vin på kjøl som ventet på oss.

    Sa det magiske ordet «just chilling» ved innsjekk og det ga oss gratis frokost dagen derpå.

    innsjekk var uproblematisk, og @milehigh sin oppfølging leverte som vanlig.
     
    jgroneng, EndreD, Kalsnes and 10 others like this.
  18. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Booket Intercontinental Presidente Mexico City. Pris var ca 15% lavere enn om jeg hadde booket direkte hos Hotellet. Vanlig dobbeltrom, ble oppgradert til Club room i 39 etasje med utsikt over byen. Frokost inkludert og late checkout.

    Hotellet bærer generelt preg av å være klart for renovasjon og frokosten valgte vi på dag to å ta ute i byen da CDMX har et helt utrolig utvalg av fantastiske cafeer og spisesteder.
     
    Leon, indahla, Upsaker and 4 others like this.
  19. egilw2201

    egilw2201 Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Kan skrive under på dette. En kveld i oktober satt jeg i ATH og surfet på Hotels.com, frem til jeg kom på at jeg hadde lest en tråd rundt det å teste ut toppstatus på ulike hoteller for drøyt et år tilbake. Etter litt leting fant jeg tilslutt tilbake hit og sendte ut en melding.

    Ikke lenge etterpå sitter jeg i en suite i toppetasjen for litt over tusenlappen. I tillegg ble jeg tildelt en 40EUR voucher til bruk i bar/restaurant. Rakk til og med å skvise inn et nattbad på rooftop pool’en på tampen av kvelden :p Fulgte i tillegg med gratis frokost.

    Så god valuta for pengene tror jeg man skal lete lenge etter. Må legge til at jeg fikk upåklagelig service av @milehigh underveis.
     
  20. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Fantastisk lesning alt dette! Ser spennende ut! Tror jeg skal prøve å forhøre meg med @milehigh når jeg skal til NYC snart.
     
    milehigh liker dette

Del denne siden