Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

  1. Sucellos

    Sucellos Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    136
    Bonuspoeng:
    33
    Benyttet meg av Milehighs tjenester igjen i helga i USA. Sånn rent bortsett fra at turen var fullstendig bomtur siden konferansen jeg skulle på ble kansellert sånn ca en time etter at jeg hadde sjekket inn på hotellet og det dermed var bare å booke om planer og flybilletter i retning moderlandet litt tidligere enn planlagt, fikk jeg ei langhelg i et passe pent oppgradert rom med loungetilgang hos på et Grand Hyatt. Kunne sikkert spurt pent om et enda penere rom, men hadde ikke noe behov for det. Den ene dagen loungen var stengt var det dekning av full frokostbuffet i restauranten i stedet samt 20 dollar i romkreditt om man ville kjøpe noe mer.

    Oppfølgingen fra @milehigh er bedre enn det beste reisebyrå du kan tenke deg, med eposter og tekstmeldinger både i forkant av, underveis og etter oppholdet. Reiser du alene og til USA (som er situasjonen de gangene jeg har brukt dette) er min erfaring at dette går helt fullstendig smertefritt om man følger de enkle rådene man får.
     
    Maggie, drsyk, Kalsnes and 12 others like this.
  2. Sprinkle

    Sprinkle Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Grunnet Korona fikk vi aldri benyttet oss av bestilt hotellopphold i Mexico gjennom @milehigh . Jeg tillater meg likevel å legge igjen en anbefaling basert på den erfaringen vi hadde ved bestilling, hotellvalg og avbestilling.

    God kommunikasjon med hurtig svar og mye gode inputs ved hotellvalg. Imponerende mye kunnskap rundt beliggenhet og forskjellige hotellkjeder. Når vi måtte avbestille var det ingen problem med refusjon av forhåndsbetalt beløp.

    Vi kommer til å definitivt til å benytte oss av "tjenesten" på nytt hvis muligheten byr seg :)
     
    Last edited: 11. april 2020
    Maggie, drsyk, Sonictravel and 9 others like this.
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg merker jeg savner å sjekke whatsapp når jeg våkner for et toalettbesøk 0400. Typisk har noen sjekket inn sent til en suite i USA, andre suiter i clubben i Asia og venter på suiten etter tidlig innsjekk, mens Park Hyatt Sydney har tryllet frem det beste opera view til en guest of honor:D

    Vi får håpe drømmen fortsetter:cool:
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
  5. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,400
    Bonuspoeng:
    183
    Håpet lever!

    Prøver oss på en familieferie østover på GH i julen, smooth kommunikasjon med @milehigh som sist. Meget bra pris og som guest of honor fikk vi snasen oppgradering sist, satser på vi lykkes denne gangen også.

    K
     
    EndreD, Gullars, Maggie and 2 others like this.
  6. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    God kommunikasjon. Enkelt å bestille. Satser på å kunne se både sakura og en suite i Tokyo neste vår :cool:
     
    milehigh liker dette
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Merker på innboksen at verden åpner opp:D:p

    En del fremover, men også flere vellykkete opphold allerede..

    Booket 2 rom for et medlem for høstferien i CUN på IC. Fulle benefits given, men det er som vanlig- ikke noe mer enn jeg ville fått. Det betyr feks at man ikke har krav på perks på rom nr 2. Og på IC med 2-level upgrade blir det ikke opp til suite om man ikke booker høy nok kategori (tror riktignok begge rom ble oppgradert). Club ble gitt. Alt i alt tror jeg det var bra!

    Ellers fikk jeg en melding fra restaurant i ATH fra et for meg ukjent medlem kl 2000 i går. Kunne jeg fikse noe? 1 timer senere satt ham i en suite på Grand Hyatt:D
     
    Last edited: 18. okt 2021
  8. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    +1
     
    milehigh liker dette
  9. Akhtarwakas

    Akhtarwakas Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    43
    Oppholdet i CUN var veldig bra. Fikk god oppfølging både før, underveis og etter. Satser på flere oppgraderinger i fremtiden
     
    Bolle, milehigh and RoadKing like this.
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Merker skikkelig at reisefeberen stiger rundt om med mange forespørsler.

    Topptatuser som er forlenget og kan bookes i 2022;

    IHG Spire Royal ambassador (Intercontinental, Crowne Plaza, Holida Inn, Kimpton mm)
    Hyatt Globalist (Park Hyatt, Grand Hyatt, Hyatt Regency, Andaz, Centric mm)
    Hilton Diamond(Hilton, Conrad mm)
    Marriott platinum (inkl tidl SPG, Sheraton, Marriott mm)
    Melia platinum
    Shangri-La diamond
    Taj Hotels platinum
    Jumeirah hotels Gold
    GHA Discovery Black, nå Titanium(inkl Kempinski, Thon mm)

    Kun midlevel Gold på Radisson men kan gi noen fordeler.

    Prioriterte kjeder er Hyatt og Intercontinental. Hender jeg får overlappende forespørsler, og da har jeg en håndfull long term trusted partnere som stepper inn.
     
    kag, chipcampden, Gullars and 7 others like this.
  11. mhandlykken

    mhandlykken Medlem

    Innlegg:
    129
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    93
    @milehigh har du et hotell i London som du kan anbefale der du har toppstatus? Skal en tur i desember, to dager der vi ser etter et greit sted å bo!
     
  12. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Mange muligheter. Kommer an på budsjett og krav til beliggenhet. I London er min vanlige base Hyatt Churchill. Sender deg PM.
     
    MadsVaHa liker dette
  13. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Booket en natt i Long Beach, CA gjennom milehigh. God oppfølgning hele veien på Whatsapp, og fikk globalistfordeler på hotellet. Anbefales og skal brukes på nytt. :)
     
    Bolle, tobeornot999, Emma and 3 others like this.
  14. Gabface

    Gabface Medlem

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Booket park hyatt NY via @milehigh. flott hotell, men ingen oppgradering. Booket som guest of honor, så bra frokost og sen utsjekk inkludert. Oppfølging hele veien var topp.
     
    Last edited: 13. des 2021
    Emma, Maggie, milehigh and 2 others like this.
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    @milehigh booket Andaz The Palm Dubai og vi fikk globalistfordeler, i hovedsak oppgradering til beste tilgjengelige suite. Topp oppfølging hele veien igjen.
     
    Baldrick, Points4Fun, Emma and 3 others like this.
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Disse rapportene illustrerer at man aldri er garantert suite (med mindre man har brukt bekreftet suite upgrade). Er det fullt så er det fullt og da hadde ikke jeg fått mer upgrade heller. Men det kan av og til være uklart ift upgrade hva man har fått. Det samme rommet kan koste flere hundre dollar mer i høy etg eller med utsikt rett vei. Ofte er uansett prisen på en Guest of Honor reservation billigere enn å booke revenue standardrom, så det blir uansett en meget god deal. Spesielt på dyre hoteller hvor frokosten fort koster firesifret i norske penger:)

    I det andre eksemplet her var det bingo og det ble en suite hele oppholdet som kostet rundt 34 000 kr pr natt om man skulle kjøpt den:cool:
     
  17. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Dumme meg. Hadde jeg bare sendt en melding til milehigh først..

    [​IMG]
     
    chrt, Jeanette, Pyro and 15 others like this.
  18. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg måtte booke @Edvard med perken guaranteed availability last minute.

    Bra suiteupgrade vil jeg si ift;

    upload_2021-12-13_18-57-28.png
     
  19. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg har også vært ute å reist med bookinger via Milehigh og kan bekrefte at det er meget god oppfølging!

    Hadde et opphold på Park Hyatt Maldivene som jeg booket med en 5-natts voucher, Milehigh ordnet en ekstra natt til rett over halvparten av det hotellet skulle ha da jeg kontaktet dem direkte. Fikk også en god pris og oppgradering til Executive rom på hotellet jeg brukte ved flyplassen for å slippe å måtte reise fra resorten midt i natten.
     
    Maggie and milehigh like this.
  20. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Samme opplegg for meg, men fikk en hjørnesuite (helt?) på toppen av hotellet. Helt sjukt bra! For en frokost forresten. Og FOR noen priser… 18$ for et glass appelsinjuice. Rimelig happy for gratis frokost da gitt
     
    Jeanette, EndreD, Baldrick and 2 others like this.

Del denne siden