Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

  1. Pyro

    Pyro Aktivt Medlem

    Innlegg:
    279
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Hva circa betalte du for rommene?
     
  2. Jomik

    Jomik Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    18
    2500 kr pr natt pr rom... så litt dyrt, men med frokost og minibar til en verdi av ca 900 kr så var opplevelsen topp ☺️
     
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Da kan jeg rapportere om et svært vellykket opphold på IC ANA i Tokyo. Booket premier room og oppgradert to hakk til suite (i nærheten av 60 kvm vil jeg tro) Inklusive alle mulige servicer med blant annet tilgang til club og gratis uttak fra minibar på inntil 5500 yen daglig. Ingen spørsmål eller noen som helst problemer underveis. Gode instruksjoner og oppfølging underveis fra @milehigh .

    Fantastisk hotell som trygt kan anbefales, og har selvfølgelig heller ingen problemer med å anbefale denne måten å teste toppstatus på hotell på.
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Da er julegaven til meg selv toppstatus, dvs platinum hos Ascottprogrammet:D

    De har ganske aggressive ekspansjonsplaner med noen av underkjedene sine, så skrik ut om noen vil teste:cool:

    Ellers er toppstatus sikret for 2020 iallfall for primeprogrammene IHG (IC), Hyatt og Hilton samt GHA samt trolig Marriott.

    Første post oppdatert.
     
    RoadKing, Jomik, animals and 9 others like this.
  5. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte deg en PM ang NYC i feb/mar! Snuser på å bestille meg en tur med frøkna til eplet siste helga i februar. Gjort noen søk på hoteller nære Times Square med pris opp mot 2k/natt. Tips til forbedringer som kan bookes via @milehigh og ikke ligger ukristelig langt unna, samt ikke koster mer for en ganske lang helg tors-tirs tas imot med takk :)
     
    Mavo liker dette
  6. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Hvor mye ca. betalte du per natt?
     
  7. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Vi betalte vel i overkant av 3000 pr. natt
     
    oyvindm liker dette
  8. thestig84

    thestig84 Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Akkurat ferdig med fire netter på Grand Hyatt Singapore - ankom i 14 tiden onsdag, og ble oppgradert til beste tilgjengelig rom, i dette tilfelle ca 55m2 clubrom som minner mer om en minisuite. Null problem å booke via milehigh, her får vi mye for pengene, som feks frokost, forfriskninger og tilgang til lounge i 21. etasje med div tilbud.

    En venn av meg benyttet også milehigh til rom i London, Hyatt Churchill, her endte de opp med executive suite, som er en helt rå oppgradering fra standard rom. Anbefales!
     
    drsyk, EndreD, Misterix and 4 others like this.
  9. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde akkurat 2 rom på IC ANA Tokyo, booket og ordnet av @milehigh .
    Ble møtt av en kamerat av milehigh som ordnet inn-sjekk til begge rom, og alt gikk veldig smurt. God oppfølging før, etter og under.

    1 Standard twin rom oppgradert til -> Club twin rom.
    1 Twin Premier rom oppgradert til -> Twin corner suite.

    underveis ble det noe kluss med lukt på rommet(bagatellmessing). milehigh ordnet da nytt rom og vi kunne bare hente nøkkel i Club loungen. Dette var en nydelig Club Corner suite med rå utsikt til Tokyo tower.

    20200204_084007.jpg


    EDIT: Skal faktisk sies at vi foretrakk Club rommet over Corner suiten. Spesielt om man er 2 som reiser og ikke trenger all plassen. Corner suita var dårlig innredet, og ikke spesielt fin. Club rommet var fantastisk bra innredet og kjempe fin.
    Derimot var Club Corner suite innmari flott og veldig anbefalt.
    Club loungen er også i en klasse for seg selv.
     
    Last edited: 04. febr 2020
    Maggie, NoLimit, Neonex and 11 others like this.
  10. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som et veldig bra opplegg dette her :)
     
    milehigh liker dette
  11. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt! Og der tikket Shangri La diamond inn for 2020. Ikke så mange jeg booker på det men bra lounger. Funker nok bra på vei til toppmøtet i høst!
     
  12. Forsete

    Forsete Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Vil bare legge inn et godt ord for @milehigh, har hatt noen stays hvor alt har gått knirkefritt, med god oppfølging under hele oppholdet. Nå sist Intercontinental hvor RA status bød på suite, lounge, credit både i minibar og lobbybar, samt komfortable inn- og utsjekktider. Anbefales!
     
    Maggie, milehigh, Misterix and 4 others like this.
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Kan skrive under på forrige post. Bare gode erfaringer (bortsett fra tidenes tynneste ekstraseng i Napa) ;)
     
    milehigh liker dette
  14. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det. Som dere ser booker jeg også for nye medlemmer uten historikk her, men det forutsettes at denne tråden er lest, og jeg prøver å ta en ekstra prat med de. Samt av det er litt tettere oppfølging ift betaling.
     
    Sjefen1234, Maggie, RoadKing and 2 others like this.
  15. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Min tur til å bidra med positive tilbakemeldinger!

    Akkurat ferdig med tre netter på GH Singapore booket som guest of honor av @milehigh

    Ble oppgradering til suite.
    Gavekort på spa.

    Loungen var stengt, men vi fikk full frokost i restauranten og to timer drinks and snacks i Martini Bar.

    K
     
    KRS, LN-FHU, Misterix and 5 others like this.
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    En god morgen i går i Amex centurion lounge HKG ble enda bedre da mailen fra Shangri La tikket inn.De forlenger toppstatus ut 2021. Bra timing egentlig siden statusen jo er courtesy of Amex centurion.

    Har booket noen forummedlemmer på Shangri La. Bra hoteller med bra lounge som inkluderes, og enkelte mindre perks, men de er kjipe på upgrades.
     
  17. flyby

    flyby Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Hei.

    Nettopp tilbake fra noen uker i Taiwan, der siste uken ble tilbragt på Grand Hyatt Taipei, booket gjennom milehigh.

    Kan virkelig anbefales, god oppfølging fra bestilling til utsjekk. Bestilte billigste rom og fikk et Club hjørnerom på ca 50 m2. Frokost og lounge, samt sen utsjekk også inkludert.

    Et virkelig flott hotell, og et helt problemfritt opphold. Dette gjør vi gjerne igjen :)
     
    EndreD, jgroneng, Xflipper and 2 others like this.
  18. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Hilton Garden Inn T2 - 1 natt. Ingen oppgradering
    Mariott Frankfurt airport - 1 natt. Club rom

    God oppfølging underveis. Hadde ikke store forhåpningene / behovet om oppgradering uansett. Men nå har jeg testet det.
     
    milehigh liker dette
  19. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Bodde selv på HGI LHR et par uker etter @animals og hadde det samme. Vel vi fikk 12 etg (toppen) med utsikt over flyene, som de regner som upgrade, men et lavkategori flyplass hotell som dette har mest std rom størrelser og ikke lounge. Vi fikk frokost da. Mitt rom skal riktgignok refunderes av Cathay:D

    Det skjer altså at selv ikke jeg får gode upgrades! Så de jeg booker for får som regel det jeg ville fått. Er det ikke romtyper eller det er fullt så blir det sånn. Typisk en den 3*4* hoteller også med marginale benefits. Best på 4*+ og 5*.
     
    drsyk, Insomnia4u, dahlmath and 2 others like this.
  20. Aleksen

    Aleksen Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde et par netter på Hyatt Centric Key West for en drøy måned siden. Fullbooket hotell, så ble ingen oppgradering (forholdsvis lite hotell). Fikk derimot den beste beliggenheten til typen rom som var bestilt, som var helt topp for 2 personer. Ingen lounge på hotellet, så det ble frokost i hotellrestauranten der vi kunne velge og vrake i det som var på menyen.

    God oppfølging av @milehigh, både før og under oppholdet, så dette kan virkelig anbefales!
     
    drsyk, Sonictravel, milehigh and 2 others like this.

Del denne siden