Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

  1. Sprinkle

    Sprinkle Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Har akkurat samme opplevelse som deg. Vært Black i ca 2 år, som regel svært liten anerkjennelse ved innsjekk. Selv om jeg vet de har ledige rom som er større og bedre skjer oppgradering skjeldent av seg selv. Jeg opplever svært liten verdi av statusen. Flere av mine kolleger har et og to nivå lavere, jeg får ikke noen annen behandling enn disse.
     
    Xflipper liker dette
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    ito liker dette
  3. tadagast

    tadagast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    Anbefaler Hyatt Regency som er booket med hell for en rekke medlemmer.
     
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    En reminder på hvor viktig at du har whatsapp for instant kommunikasjon med meg ifm oppholdet.

    To nylige erfaringer.
    Gjestene ble shortchanged på upgrade Grand Hyatt New York. Fikk upgrade men ikke suite. Jeg fikk status på WA, sjekke ledighet og fant std suite. Ringte hoteller og ba om det. Gikk fint. Gjesten hentet nye nøkler etter barbesøket for 6 netter i suite.
    Gjesten på et IC i sør-amerika spurte bellboy hvor lounge var. Fikk svar om at det fantes ikke. Slo seg til ro med det for et kort opphold. Jeg fikk ordnet misforstpelsen via whatsapp, da jeg jo så de solgte club rooms. De spurte da heller etter club, og vipps alt gikk greit!
     
  6. njaltho

    njaltho Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3

    Eg var i følget som nylig var i New York, som nevnt over.
    Meget bra opplegg, en liten prat før avreise, så hadde vi kontakt på whats app under turen. Kort tid etter eg sendte melding at vi ikkje hadde fått oppgradert rom, var det ordnet, og vi fikk nytt rom (junior hjørne suite) når vi komm tilbake på hotellet. Også tilgang til lounge hadde vi heile oppholdet, dette var et supert tilbud, skulle vi ordnet junior suite og lounge tilgang sjøl, hadde vi nok vertfall måtte betalt dobbelt pris (om ikkje meir). Meget fornøyd. Mvh Njål
     
  7. RykkFremTilStart

    RykkFremTilStart Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg var med i dette reisefølget. I Colombia fikk vi oppgradering til suite både på IC og Hyatt. @milehigh fulgte opp via Whatsapp både ved inn- og utsjekk. Loungene hadde fantastisk utsikt, god frokost og ikke minst "happy hour". Anbefales!

    IMG_9686.jpg IMG_9843.JPG IMG_9674.JPG IMG_9675.JPG
     
    Insomnia4u, NoLimit, jgroneng and 6 others like this.
  8. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,093
    Likes mottatt:
    4,813
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en hyggelig bookingopplevelse gjennom @milehigh på Hyatt Regency Sydney. En noe kjip resepsjonist ville ikke gi oss mer enn et ordinært club-rom, som virkelig ikke var noe å skryte over.

    Etter litt konferering med @milehigh kom vi frem til at det burde være mulig å få en suite, så jeg slo på tråden til duty manager. Han skulle undersøke saken, og ringte straks opp igjen med tilbud om flytt til balcony suite samme kveld. Da vi kom tilbake fra middag plukket vi opp ny nøkkel, og fant følgende brev på rommet:

    DC3D1D23-116D-4B37-9087-85696CC57BE0.jpeg

    Vi ble altså oppgradert med en ytterligere suite-kategori, og fikk dermed et langt bedre rom enn opprinnelig, med herlig utsikt over havnen. Det hele til den nette pris av rundt 1100 NOK per natt :)

    Dårlig forsøk på panoramafoto:
    9978350D-5CA6-4F4A-B52E-A4B8A7BB2B34.jpeg
     
  9. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    Har sendt PM Milehigh. Venter spent på svar :)
     
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    Besvart fra 2 bedroom suite Anantara Bangkok.

    Svar kan av og til ta noe tid, spesielt nå jeg er på reise, ift "nye kunder", og ved mer generelle henvendelser (hvor svarene gjerne står i mastertråden på emnet)
     
    rookietrader liker dette
  11. kalleballer

    kalleballer Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Min tur til å takke @milehigh .
    Kommer nettopp hjem fra helg i Budapest, alt gikk som det skulle, fikk god hjelp og kommunikasjon hele veien og endte opp med et ganske så snasent rom !

    takk takk!
     
    jgroneng, milehigh, Gullars and 4 others like this.
  12. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Betaler man på stedet eller er det forhåndsbetaling via vipps som gjelder?
     
  13. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Det kommer ann på om du vil booke prepaid (billigst) eller kansellerbart det...
     
  14. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    Yes, du velger. Ved flex rate betaler du på hotellet som vanlig. Ved prepaid bruker jeg vanligvis mitt amex og du vippser meg.
     
  15. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,392
    Bonuspoeng:
    183
    Driver og planlegger en tur til Singapore i vinterferien. Hva er passe lang tid i forveien å lage avtale @milehigh ?

    K
     
  16. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    Jo lenger før jo bedre, men jeg har også booket folk mens de står på hotellet. Helt avhengig av eget tidsskjema. Ikke alltid det går på kort varsel.
     
    democomputer liker dette
  17. krsper

    krsper Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    33
    Finfin tur til London med opphold på Hyatt Regency Churchill via @milehigh Ble oppgradert til suite og benyttet oss flittig av club fasilitetene. Bra oppfølging underveis via WhatsApp.
     
    Baldrick, jgroneng and milehigh like this.
  18. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Har du gode erfaringer med Grand Hyatt Seoul? Hadde vært morro prøve om andre har lyktes her.
     
  19. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,362
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har bodd der selv med hell, suite og lounge. Ikke booket andre der.
     
  20. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Partner må ha visum og våre navn må derfor fremgå av booking. Det blir kanskje vanskelig da ? :S Fant ikke noe vedr. dette etter å ha lest igjennom tråden.
     

Del denne siden