Har akkurat samme opplevelse som deg. Vært Black i ca 2 år, som regel svært liten anerkjennelse ved innsjekk. Selv om jeg vet de har ledige rom som er større og bedre skjer oppgradering skjeldent av seg selv. Jeg opplever svært liten verdi av statusen. Flere av mine kolleger har et og to nivå lavere, jeg får ikke noen annen behandling enn disse.
En reminder på hvor viktig at du har whatsapp for instant kommunikasjon med meg ifm oppholdet. To nylige erfaringer. Gjestene ble shortchanged på upgrade Grand Hyatt New York. Fikk upgrade men ikke suite. Jeg fikk status på WA, sjekke ledighet og fant std suite. Ringte hoteller og ba om det. Gikk fint. Gjesten hentet nye nøkler etter barbesøket for 6 netter i suite. Gjesten på et IC i sør-amerika spurte bellboy hvor lounge var. Fikk svar om at det fantes ikke. Slo seg til ro med det for et kort opphold. Jeg fikk ordnet misforstpelsen via whatsapp, da jeg jo så de solgte club rooms. De spurte da heller etter club, og vipps alt gikk greit!
Eg var i følget som nylig var i New York, som nevnt over. Meget bra opplegg, en liten prat før avreise, så hadde vi kontakt på whats app under turen. Kort tid etter eg sendte melding at vi ikkje hadde fått oppgradert rom, var det ordnet, og vi fikk nytt rom (junior hjørne suite) når vi komm tilbake på hotellet. Også tilgang til lounge hadde vi heile oppholdet, dette var et supert tilbud, skulle vi ordnet junior suite og lounge tilgang sjøl, hadde vi nok vertfall måtte betalt dobbelt pris (om ikkje meir). Meget fornøyd. Mvh Njål
Jeg var med i dette reisefølget. I Colombia fikk vi oppgradering til suite både på IC og Hyatt. @milehigh fulgte opp via Whatsapp både ved inn- og utsjekk. Loungene hadde fantastisk utsikt, god frokost og ikke minst "happy hour". Anbefales!
Nok en hyggelig bookingopplevelse gjennom @milehigh på Hyatt Regency Sydney. En noe kjip resepsjonist ville ikke gi oss mer enn et ordinært club-rom, som virkelig ikke var noe å skryte over. Etter litt konferering med @milehigh kom vi frem til at det burde være mulig å få en suite, så jeg slo på tråden til duty manager. Han skulle undersøke saken, og ringte straks opp igjen med tilbud om flytt til balcony suite samme kveld. Da vi kom tilbake fra middag plukket vi opp ny nøkkel, og fant følgende brev på rommet: Vi ble altså oppgradert med en ytterligere suite-kategori, og fikk dermed et langt bedre rom enn opprinnelig, med herlig utsikt over havnen. Det hele til den nette pris av rundt 1100 NOK per natt Dårlig forsøk på panoramafoto:
Besvart fra 2 bedroom suite Anantara Bangkok. Svar kan av og til ta noe tid, spesielt nå jeg er på reise, ift "nye kunder", og ved mer generelle henvendelser (hvor svarene gjerne står i mastertråden på emnet)
Min tur til å takke @milehigh . Kommer nettopp hjem fra helg i Budapest, alt gikk som det skulle, fikk god hjelp og kommunikasjon hele veien og endte opp med et ganske så snasent rom ! takk takk!
Yes, du velger. Ved flex rate betaler du på hotellet som vanlig. Ved prepaid bruker jeg vanligvis mitt amex og du vippser meg.
Driver og planlegger en tur til Singapore i vinterferien. Hva er passe lang tid i forveien å lage avtale @milehigh ? K
Jo lenger før jo bedre, men jeg har også booket folk mens de står på hotellet. Helt avhengig av eget tidsskjema. Ikke alltid det går på kort varsel.
Finfin tur til London med opphold på Hyatt Regency Churchill via @milehigh Ble oppgradert til suite og benyttet oss flittig av club fasilitetene. Bra oppfølging underveis via WhatsApp.
Partner må ha visum og våre navn må derfor fremgå av booking. Det blir kanskje vanskelig da ? :S Fant ikke noe vedr. dette etter å ha lest igjennom tråden.