Jeg er Hyatt toppstatus Globalist med diverse fordeler. Jeg har også 2x suite upgrades å gi bort gratis. Vanligvis får jeg uansett gratis upgrade til suite som toppstatus iht reglene (Hyatt er best der), men det er avhengig av at det er ledig og det er det noen ganger ikke. Disse suite upgradene derimot bekrefter suiten allerede ved booking. Så er de ledig standard suite nå så kan det låses med engang. Må konsumeres i 2021. Har i tillegg noen Hyatt gavekort på 10% rabatt som deles ut. Det kommer på toppen av evt lavere member rate som jeg kan booke.
Jeg tar kontakt med respondenter (her eller via PM til meg) snarest. Det gis prioritet på suite upgradene for de om får mest nytte av det (dvs flest netter da en award gjelder opptil 7 netter).
Hei hei. Singapore har vel noe fint å tilby? Desember 20-26? Ellers blir det blanding av Hilton og IHG
Blir nok ikke noen hotellopphold i 2021 - det er jo sikkert 30 år siden sist at man hadde et hotellfritt år... Så oppgraderinger til suite har jeg ordnet for resten av året. Soverom og bad er pusset opp
Hei, skal til Salzburg 10 dager jul/nytt år. Oppgradering hadde vært nice hvis du ikke har gitt de bort. Send pm .
Er det noe Hyatt du vil anbefale i miami/fort lauderdale-området? Hvis man skal bo mer enn 7 dager, hvordan virker 7 netter oppgradering? Må vi dele opp oppholdet? Ikke i mot det altså, bare greit for planlegging. Planen er at vi drar med svigerforeldre for 10 netter i Florida i november
Suiteupgradene er for opptil 7 netter. Skal man bo lenger må man lage en tilleggsreservasjon. Om man legger den etter så er erfaringen at man oftest beholder suiten, siden man jo har krav på de ved ledighet uansett. Ift hoteller se PM.
Jeg skal ha en natt på Hyatt Incheon på Søndag. Hvis det fortsatt finnes noe spennende vouchers tilgjengelig, så er jeg veldig interessert
Som postet inne i toppstatustråden; Gir bort 2 stk Hyatt TSU (tier suite upgrade). Dvs at man bekrefter upgrade til standard suite i det man booker (forutsatt ledig selvsagt). Funker for opphold opp til 7 netter. Mitt krav er minimum 3 netter. Samt opphold før jul. Send PM/post her. Vanlig opphold hvor man sjekker inn på toppstatusholders booking.