@Eddie47 huff trodd du skreve sukkersyken ble litt engstelig her en stund, om var blitt lommelegen.no versjon 2 her, men var nok bare min dysleksi
Men sokkersyken er jo en sykdom? Fetisj for illeluktende,uvaskede trenings sokker? Nei tilbake til tråden igjen. @Henrik fant lite MR på lørdag/søndag til LHR i januar, har kikket på det tidligere og fant ut at HAM/GDN er nok best bang for the buck
Det blir for enkelt å se på grunnpoeng per krone. Antall sokker per krone per grunnpoeng per krone er en viktig faktor å ha med, og man bør definitivt utvikle en formel som har med en arbitrær verdi for å bestille en Kentucky Mule i Singapore-loungen etter å ha lært bartenderen hvordan det lages på en tidligere tur. Go crazy. Rasjonalitet er ikke like gøy.
Når går turen? @Stuttfeiten din jobb å få meg på flyet! @Travellingalf din jobb å fikse FT i passkontrollen! Hvem tar ansvar for party på OSL? Sist gang skulle jeg være smart å våknet opp i Drammen
Her i Valdres er dei største handledagene etter den 20. og fredag etter den 20.ende er den beste pub-fredagen i månaden. Den lokale klesbutikken hadde også tradisjonelt salget sitt den 20 januar. Kanskje SAS/DY burde begynt med trygdereisetilbud den 20. kvar måned? Thailand og Solkysten på tilbud inkl ein kartong røyk?
SAS kan vel lån konseptet til charterfeber og oppgradere samtlige trygde mottakere til EBG den 20.? Eller blir det for drøyt, da de allerede står for en svimlende sum
Trygdepuben lever i beste velgående på Jessheim. Den heter riktig nok Torget pub på skiltet på veggen, men vi liker bedre trygdepuben. Det gjenspeiler mer klientellet rundt den 20.
Det vil da si "Kårner" pub i Asker er velkjent blant lokal laget og kan tilkjennes navnet trygdepuben med god margin. Lenge leve Bent Høie
Trygde puben eller dette : Dette er ikke optimale ruter, men blanding av helgturer og opplevelser og andre med å kose seg i SAS pluss med bobler i Lounger 17.02.19 OSL-CPH-HAM-CPH-OSL 09.03.19 OSL-CDG 10.03.19 CDG-OSL 31.03.19 OSL-CPH-HAM-CPH-OSL 05.04.19 OSL-ARN-CPH-MXP 07.04.19 MXP-OSL Velkommen, da har jeg fiksa EBG lenge før den tid om AmEx klarer å få R&%A i gang , og om SAGA`en ikke blir blott
Tenkte mest på LHR som har bedre Lounge utvalg enn både HAM, CDG og MXP. Ruten til LHR pleier og passe veldig bra på en lørdag med tanke på flytider etc Har dratt med @Are inn i galskapen i en annen tråd her også så kanskje det kommer en avstemning snart Edit: Lørdag 23 Mars har jeg bursdag. Hadde vært en kul dag og ta turen!
Dear Mr @Misterix se om du kan diske opp noen gode ruter til LHR, har funnet noen mindre lønnsomme ruter pr oppnåelige EB status poeng til LHR. Via LH er det mulig samt rimelig dog via SAS....... PS har allerede booka reisene nevnt i innlegget over