Vurderte ARN som stopp også. Men fant ikke noe bra med tider som gjorde at jeg fikk bra tid i LHR. FLYDETALJER 10:00 – 11:10 (01h 10m) Avgangstid 10:00 ankomsttid 11:10 (01:10:00) timer Oslo OSL – København CPH Transferflyplass København CPH Tid mellom fly 50m 12:00 – 13:05 (02h 05m) Avgangstid 12:00 ankomsttid 13:05 (02:05:00) timer København CPH – London LHR FLYDETALJER 17:00 – 19:55 (01h 55m) Avgangstid 17:00 ankomsttid 19:55 (01:55:00) timer London LHR – København CPH Transferflyplass København CPH Tid mellom fly 55m 20:50 – 22:00 (01h 10m) Avgangstid 20:50 ankomsttid 22:00 (01:10:00) timer København CPH – Oslo OSL
Det er litt irriterande med desse statuspoenga som kjem så lett, og behovet for MR er lite. Får håpe at *A kjem med eit nytt toppnivå, som gjer at ein berre må behalde Diamant framover...
@ValdresBjarne ja ja ja, men tenk på oss dødelige da Vi må streve for å oppnå det uoppnåelige med kunnskaps fordypning på IF daglig for å klamre fast til EBG når den er oppnåelig i LIFE status Ja finnes det gjør det f.eks: Trumf, Payr, vipps, VisaTrumf og NCC LIFE og mange flere
@ValdresBjarne da får du bli reiseleder og bli med for boblenes skyld i LH Lounge på LHR? Edit 26.januar? Madammen har dame aften
@drsyk her skjer ingen MR før tidligst 1 mars, då ny periode starter. Kan jo også vurdere ein anna plass om ein skal få med seg noko anna ein flyplass?
Jeg reiser til London den 27.3 og da henholdsvis fra Tromsø med Norwegian også blir det tilbake til Oslo den 31.03 kl. 20:35 Blir litt mer enn en MR tur, men kan jo kalle det MR tur for å fly litt Norwegian
Jeg har loungesafari på LHR 19.02 ... fra kl 10.10 til 18.05 .. Er United stengt? ... og jeg skal ikke ut av flyplassen!
Og jeg har det samme den 9.2, dog med noen færre timer. Hvor kommer dette behovet for å gå ut fra flyplassen fra mon tro....
Det kommer nok en form for rapport, skal videre med South Africa Airways i C og det må jo dokumenteres ...
London er en av destinasjonene for denne ukens Now or Never. Flere lørdager hvor det er mulig med OSL-LHR-OSL for sub-900 kr. Ikke verdens beste uttelling på verken segmenter eller grunnpoeng, men det gir god mulighet til å surre rundt i 4 ulike lounger gjennom dagen (eller kjøpe sokker).
Er det noe enhver alltid trenger nytt av, så er det jo sokker... Edit; la meg omformulere: jeg kunne jo trengt noen nye par med sokker