Ikke spenstig routing denne gang. OSL - LHR 07.50. LHR - OSL 17.30. GO enn så lenge. Vurderer upgrade, men usikker på om det er særlig behov for middag etter å ha spist og drukket oss gjennom alle loungene Det kan vel kalles lounge-run, ikke mileage-run
Kjøpte kun et par MR under Now or Never denne gangen, en til LHR, men i mai, syns ikke man får nok poeng og nok tid til LHR rett og slett, kjøpte 2 turer til Gdansk derimot gir mye bedre avkastning 2300,- i plus = nesten 5000 poeng, kl.09 ut og kl 19 tilbake.
Jeg booket en tur til Gdansk da det var salg i Plus for en stund siden. OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-ARN-OSL på en dag. Ut kl 0840, hjemme igjen kl 2025. Ca 7500 poeng for rett under 3200,-
Det er litt voldsomt ja. Har 40 min i Gdansk, men over 2 timer i CPH på vei hjem. Får se om dette er noe jeg kommer til å gjøre igjen..
Fant routingen via ITA Matrix, og booket hos Berg-Hansen. Det er en heftig dagstur ja. Kanskje litt for heftig.
Er du på MR, så er du på MR.....da er vel poenget å få mest ut av dagen og det har du lykkes bra med synes jeg #noregrets
Fra TRD blir det jo uansett minst fire segmenter, men jeg hadde aldri giddet å gjøre Europa-MR på mindre enn seks segmenter
Fantastisk at det finnes flere likesinnede mennesker med felles agenda Da følger vi denne tråden til felles runde blir tilrettelagt i nærmeste fremtid, dog husk eventuelt komplikasjoner med Brexit etter 31.mars.19 og LHR
Det er vel bare å komme med noen mulige datoer, lage en avstemming og så booke for de som kan og vil?
@Travellingalf sant nok det, men jeg er ihvertfall ikke så flink på å finn en optimal Mile run rute, max EB/NOK, så den ballen går nok videre til ekspertisen inntil videre