Hvis man bare har carry-on så er et annet triks som kan funke å gå sammen med en gjeng med mye kofferter slik at du ser ut som en del av en stor familie på tur hvor f.eks far har all bagasjen Eventuelt å ikke ha for mange poser slik at tollen fatter oppmerksomhet... Eventuelt så kan man jo også forholde seg til lovverket da
Sitter å leker med tanken at man burde begynne å planlegge en sånn tur til (liker og være ute i god tid så også kanskje flere kan henge seg på). Men klarer ikke lenger å finne CPH - OSL avgangen 20:40 (heller ingen senere). Noen som vet om SAS har lagt ned denne avgangen på lørdager? Ser den er tilgjengelig f. eks på fredager men for at flest mulig kan være med er det vel greit å holde seg til lørdager (er vel heller ingen av oss som ønsker en dag på jobb etter en sånn tur så da utgår vel også søndager). Likte LHR som "hovedbase" da det var flere Lounger å teste ut + at det hvert fall for undertegnede er greit å få noen korte pauser mellom slagene (er da vel ingen grunn til å havne på vannvogna når det finnes alt fra rullestoler til golfbiler som kan benyttes ved kritiske hendelser). Noen som har tips til eventuelle andre destinasjoner som kan benyttes som hovedbase på en sånn tur? Loungen(e) MÅ kunne holde ut vårt inntak av edlere dråper!
Har tenkt litt på HKG men syns det er greiest med en kjapp dagstur. Vil tro det kanskje er flere som har mulighet til å henge seg på da MR til HKG blir det hvert fall en gang i løpet av årets opptjeningsperiode grunnet lite reising i 2017 så sitter å venter på VIP Plus tilbud hver eneste dag
@Misterix , gi lyd fra deg hvis denne ideen dukker opp igjen. Da er sjansen stor for at jeg hiver meg med fra SVG. Liker ideen om dagstur alla LHR runden.
Will do! Mest sannsynlig hvis det blir tur for min del så blir det nok dessverre ikke før etter jul. Men må på en haug med MR før 1 Mai hvert fall så hvorfor ikke dra til HKG
Passer helt fint å ta en gruppe-MR i første kvartal. Noen ganger er det greit å reise alene, men jeg syntes det er mye god underholdning i å reise en samlet gjeng så lenge ikke organiseringen går helt over styr. Dette må vi få til!!
Organiseringen over styr? En gruppe-MR er lite annet enn et helvetes kaos og dårlige vurderinger. Det anbefales på det sterkeste!
Gikk i now or never fella i går, så da blir det lounge-safari på LHR den 25. november. Tar morgenflyet 7.40, tilbake 17.30! Fortsatt gode priser... Får lese gjennom denne tråden for tips & triks Kom bli med, jo flere jo bedre!