Er ikke mye som slår en god Singapore Sling. Kos dere videre gutter. Oppfør dere pent, vil ikke lese om dere i VG. "Rabiat mann fikk sk1234 fra London til å snu fordi han hadde glemt paraplyen sin"
På vei fra Air Canada ville jeg ha med meg et minne, betjeningen sa nei. Nå... United Airlines Veldig lang bardisk. Veldig amerikansk stil. Ikke nok gull for å gjøre Donald Trump fornøyd.
Denne kontinent-hoppingen kan jo medføre seriøs jet-lag! Godt dere fyller på med medisin underveis...
Skikkelig flaut, bli huka på CPH og nesten kasta ut. To dragar på ein gong. Blir spennande å sjå om vi slepp ombord på neste fly.
«Boarding er bare et hint om at du burde gå mot flyet.» Vi ruller ut etter solid bevertning fra United Airlines, klokken tikker og vi setter kursen mot riktig del av terminalen. Mange trapper senere kommer dilemmaet. Skal vi stikke til flyet det står «Boarding» på, eller besøke enda en lounge, Aer Lingus. Majoriteten sier Aer Lingus, undertegnende feiger ut og kommer frem til en kort kø, dumper ned i setet. Etter litt venting kommer resten av gjengen, boarding completed. Takser til på rullebanen, suser i luften og holder en lav altitude og kommer nært på London, alle deler vi flyr over er ugjenkjennelig. Det var en fin avgang, nesten en skam å forlate London med så godt vær, men oppdrag er oppdrag. Servering startet, til min store overraskelse var maten skiftet ut, nå er det sjømat som gjelder. Helt greit, men fortsatt mett etter curryen hos SIngapore Airlines. Natten sniker seg stille innpå, vi seiler inn mot København og tåken. Så kommer beskjeden om at det er autoland som gjelder, så alt av elektronikk skal helt av. Litt surring i tåka, vi er nede på Kastup. Stor suksess, tilbake til nesten hjemmebane og Kastrup Gold Lounge. Forresten, jeg forsto pent lite av hva piloten sa på slutten av flyvningen, dansk…
Var noe ang benplass om bord a320 sitter på a321så snakker vi ben plass uten å være i veien for noen. Sitter på 1F - just sayin
Ikke si det til @bor_i_en_koffert , han kommer til å fortelle at på 1C på det flyet kan man legge beina på dæsjen i cockpit fordi det er så åpent fremover...