Vi manglar fortsatt to stykker? No sit vi ved vinduet over sikkerhetskontrollen, men ikkje i hjørnet (men midt på). 4 unge, pene menn med IF-tag godt synleg.
For en gjeng ..galskap satt i system .. ... jeg innser at jeg er bitt av basillen, kommer til å ha flydd til diamant før februar er omme .. (opptjeningsår: 1/1-31/12) Denne helgen er det oslotur og Dagfinn Lyngbø på Latter .. oppgradert rom på Park Inn i Oslo ..
Velkommen til tåkelagte København. Proseccoen lot vente på seg i loungen, men kjenner jeg dere rett blir det orden på det også.
«Hvis du ikke kan perfeksjonere, legg listen så lavt som mulig.» - Meg selv. Etter et vellykket strategimøte i Gullstua på OSL satte følget kursen mot balja. Sjokket kom brått på når det gikk opp for oss at balja var smekk full, også plus. Fem flyvere var nå splittet, etter harde forhandlinger kunne @Stuttfeiten gjenforenes med deler av følget. Undertegnende ville beholde vindusplassen uansett om utsikten besto av tåker og skyer. Vi hører lyden av motorene og seiler opp i luften, galskapen er i gang. Menyen består av polarrull og Mikkeller, det beste hele Skandinavia kan by på. Flyturen går rolig for seg, etter vi smeller i bakken i ekstremt tåkete Køben kommer gladmeldingen, flyet til London er forsinket, som betyr litt mer tid til å tømme loungen på Kastrup. Fortsettelse følger.
Så er /koffert nydusja og vi har fått SMS frå SAS om at vi har 25 min ekstra i loungen her. @Upsaker er du litt forsinka også? Vi sit til høgre etter trappa.
La du merke til at vi i plus fikk polarrull, men de i minus fikk "vår populære polarrull". Er det fordi at så fort polarrullen er tvangsservert i 14 rader, så er den nødvendigvis statistisk sett populær når den serveres i rad 15? /koffert