Jeg forstår at vi helt greit kan dele fly. Som politisk engasjert på den høyre siden av skalaen, må jeg kjenne litt på venstresiden av og til.
Ingen her inne kan ha godt av det. Har vi et underforum for konfidensielle ting, dette er ikke for allmennheten.
Gullstua, OSL. Gullstua, CPH. Singapore i LHR er vel en god oppsamlingsplass? Air Canada vegg-i-vegg er et naturlig neste stopp?
For øvrig er vel Singapore Loungen den klart beste så er jo ingen grunn til og ikke benytte denne. Testet Air Canada også sist men den var full av gamle amerikanere som tydeligvis reiste i Biz
Er denne up to date? Blir litt kjedelig på rad 5 til CPH. Med mindre det er Aqua-Lene som sit på 5C så lurer eg på om gutta på rad 1 har noko imot å få ein stakar i midtsetet?
Gikk over nå. Korrekt for min del. Ikke fått noe uønskede naboer heller og det ser ut til å være ganske romslig i Plus på alle flightene
@Stuttfeiten Jeg har fortsatt 1D hele veien så hvis du tror det blir kjedelig på rad 5 alene er det bare å hive seg framover Er jo ikke akkurat lange turen ned til CPH så du rekker vel ikke bli alt for full og ufin
Vi starter vel i loungen på OSL, gjør vi ikke? Vi skal vel alltids rekke å være litt brisen før boarding allerede tenker nå jeg, men for min del blir jeg i alle fall sjelden ufin