Ser det fortsatt ligger ute billetter i 1300 kroner klassen hvis det er noen som har tenkt på å bestille men ikke fått ut booking fingern
Bump. Slår til i løpet av de nærmeste dagene. @lMartin, hvis du kan gjeste meg inn så hadde jeg satt stor pris på det. Interessert i routingen din siden du reiser fra Trondheim, noe jeg også gjør.
Mulig jeg er helt på jordet nå, men etter hva jeg kunne se når jeg booket: TRD - OSL 750p OSL - CPH 750p CPH - LHR 1 500p LHR - CPH 1 500p CPH - OSL 750p OSL - TRD 750p Totalt 6 000p + 25% EBG 1 500p = 7500 poeng + ekstrapoeng fra Viatrumf + Amex EDIT: I plus selvfølgelig. Go ville selvfølgelig gitt langt dårligere uttelling.
Ok. Trodde rutingen din var TRD-LHR-TRD. Trd-osl-CPH-LHR-CPH-osl-Trd blir jo en framifrå tur i plus. Vi sees.
Har ofte ønsket meg en direkterute TRD-LHR med SAS. Generelt flere direkteruter med SAS fra TRD, men det er vel ingenting som tyder på at det blir en realitet med det første. Men nå leker vi jo ikke bonusjegere her da, trd-lhr-trd hadde nok blitt litt for enkelt...
Denne reisen + en innenriks med Turkish Airlines kampanjen er vel nok i seg selv til å dekke et Gullkort? Evt ta en litt lengre flight til Bangkok så får man alt i samme slengen.
Skulle gjerne blitt med på dette her, men antall flights for neste gull ser ut til å være i boks! Publiser gjerne neste tur også
Hvis det er flere som vil henge seg på men som ikke har bestilt enda så finner jeg nå følgende priser direkte via SAS sine sider (fra OSL): SAS Go Light: 1731 NOK (1500 poeng, eventuelt 1880 poeng for EBG+) SAS Plus Saver: 2846 NOK (4500 poeng, eventuelt 5630 poeng for EBG+)
Aaah, booke eller ei. Skal på langtur til høsten, men med en MR til London har jeg garantert nok poeng til at langturen sikrer gullet. Her må det tenkes i løpet av dagen. Et lite sjøslag til London hadde jo vært fett
Det hadde vært gøy, men nå som gullet er sikret et år til prøver jeg å roe reisingen frem til neste periode. God tur!
Hmm, gikk vist på ein liten smell i kveld. Stuttfeiten - 5A - 3A - 3F - 3A Viss nokon skal kjøpe paraply så vil eg foreslå at vi går til paraplysjappa og ordnar dette før lounge-rally?
Hadde egentlig ikke planlagt noe utover lounge-børsting, men med deg som personal shopper kan det kanskje være verdt å vurdere? Jeg har skjønt at du i alle fall er stor på intensjoner om å kjøpe paraply