Eg fekk heldigvis ordna meg før jul, men tenkte det ville vere synd om nokon skulle vere lei seg på turen heim fordi det ikkje vart tid til å handle
Hvor mange er det som er med på dette nå? Burde vel oppdatere første tråd med deltakere og sete Frister veldig, men som ukependler er helgene dyre...
Henger meg på gjengen som skal kjøpe paraply, den forrige ble smadra etter en godkjent tur på byen. Bonusparaplyer i glasset tas også i mot med takk. Når vi først er inne på de viktige tingene. Dere finner meg klint inn i vinduer på: 3F - 2F - 2F - 3F Det utdeles også en takk til den som kan lose meg inn på morgenens strategimøte i gullstua.
Jeg starter i OSL på lørdagen. Reiser tidlig ned til Oslo på fredag for å okkupere Oslokontoret, samt plage vettet av halve slekta. Tar en natt på OSL, returnerer til TRD 11:15 på søndag.
1D - 1D - 1D - 1D på meg (fra OSL). @Adrian E Kan gjeste deg inn i Gullstua Edit: Er alt noen som skal gjestes inn på LHR så her kan jeg dessverre ikke hjelpe men er sikkert noen som kan.
Kan vi få en oppsummering på hvem som er med på dette og hvor i flyet det er party? Edit: Fikser sjæl. Adrian E: 3F - 2F - 2F - 3D bor_i_en_koffert: 1F - 1C - 1C - 2C Johnbern85: xx - 1F - 1F - xx lMartin: 3D - 2D - 2D - 2D Misterix: 1D - 1D - 1D - 1D Yukho (kun retur): 2A - 2F Stuttfeiten: 5A - 2A - 1A - 3F
3D/2D/2D/2D. Det blir nok en god fest i SAS Plus, planlegger å legge meg hårfint under "Denied boarding"-nivå selv
Du minner meg om forrige passkontroll inn til London. Sto der å bare hamra passet i automaten som ikke kunne kjenne meg igjen. Club Europe, nok sagt!
Jeg drar på fredag, skal shoppe litt, vi sees i loungen(e). Yukho: 2A (fredag) - 2F (fredag) - 2A - 2F