Nå skjer det, varmer opp med en runde sammen med tappekrana. Dere som reiser inn Oslo sentrum i morgen, når planlegger dere å reise inn til OSL?
Fillern! Der var 1E tatt... Då får det bli 5A på denne etappen. Ellers brukar eg som regel ikkje lange stunda på å drikke meg ufin Er klar som eit egg på OSL, og reknar med å henge utanfor loungen når dei opnar i morgon tidleg.
Innser nå at laptopen er med på hele faenskapet. Risikoen for liverapportering er absolutt til stede.
Ein eller annan som ikkje har lest gjennom denne tråden? 1E var ledig for meg tidlegare i dag, no er den blokkert. Det er nok ein person av kjøt og blod. Stakkars, blir nok dynka med champagne og peanøtter...
@Stuttfeiten Sjekket selv i stad og da var det opptatt så mest sannsynlig ingen soft block Du får eventuelt komme fram å spørre om bytte
Ble en spontantur østover i helgen og håpet jeg skulle rekke å lounge med dere i København, men det viser seg at jeg heller for holde stolene varme til dere kommer. God tur!
Melder om vakkert vintervær og høyt turtall på flybussen i friske fraspark opp mot Jessheim International.
Litt etter kvart nærmar det seg avgang frå Radisson... Planen om tidleg ankomst i lounge har blitt endra i løpet av natta.
Joda; 65 minutter fra Moss til OSL lar seg høre. Da blir det litt ekstra tid i loungen. ...og alle hjerter gleder seg.