Det SAS sine egne sider ikke klarte å hoste opp, kunne Berg-Hansen tilby problemløst. Da gjenstår det å sjekke om kalenderen sier ja, samt finne noen med gullkort for å utnytte loungekjøret fullt ut.
@Adrian E Kult! Sikkert flere som henger seg på som kanskje kan gjeste deg inn. Jeg har alt avtalt selv og gjeste inn noen men hvis vi ikke blir for mange har jeg et triks for og få inn flere enn 1 i Senator Loungen til Lufthansa.
Ser ut som denne ble plutselig ble en god del billigere i forbindelse med helgens salg hos SAS. Får ikke booket den direkte hos SAS, men får jo uansett Trumf hos Expedia og kan betale med Amex, så ingen fare. Får nå TRD - LHR - TRD til 2446,- i Plus, noe som skulle bli minst 7500 poeng med EBG + ekstrapoeng fra bookingen. Selv om jeg må ha en overnatting på Gardermoen tror jeg at jeg hiver meg på denne
Den helga i februar er eg opptatt, men eg skal til London og kjøpe meg paraply komande lørdag, 5.nov. SK805 kl.13:10 frå Oslo og retur med SK810 kl.17:30 frå London. Om nokon skal same vegen så spanderar eg drikke i loungen Litt knapt med tid på LHR, så det er mulig den paraplyen må vente til ein annan gong.
Jeg blir med på returen! Altså jeg møter dere når dere lander i LHR på lørdag, jeg må alltid plukke opp noe i London når jeg er der, så jeg drar på fredag ettermiddag, skal bo på The May Fair.
Rekker du inn til byen? Lander med sk503 13:05 med kamp på London stadion 15:00. Hadde vært moro å hilse på, men det blir vel tøft? Lhr-paddington-hotel-London stadion på 2 timer er optimistisk merker jeg
Nei, eg trur det blir litt for lite tid til å reise innover. Har 2t 55min på bakken om alt er i rute, og der skal det inn passkontroll, lounge, kjøp av paraply og boarding. Ser for meg ein liten tur i United sin lounge om eg ikkje er forsinka inn, så blir det vel også å kjapt besøke Lufthansa. Vi får ta det igjen neste gong.
PS: Til dere som reiser med Heatrow Express så kan man booke vanlig billett også sette seg i dressmann delen hvis man har *A Gull... ingen gjester lov btw...
@yukho Tenkte Singapore sinn hvert fall i første omfang. Men da kommer det jo litt an på hvor mange vi blir med tanke på status osv. Men du kan vel kanskje gjeste inn en hvis det er noe som trenger det?
Nice! Btw du har EBG? Er jo best i SilverKris Loungen og kan fort være en eller flere som trenger å gjestes inn. Tror hvert fall @Adrian E trenger?