Typisk Choice å være litt uklare på slikt. Så svaret er uvisst. De prøver å gjøre reglene "enkle å forstå", og det er jo bra. Men da mister de litt presisjon på veien, dessverre. Teksten sier dette: Gjelder kun for bookinger som gjøres fra kl. 00.01-23.59 den 9. august 2022. For boperiode mellom 12. august og 25. september 2022, med siste utsjekkdato 25. september. Så lenge det ikke roter til prisen på bestillingen din (gjør en dummy booking før du avbestiller og se ny pris), kan det jo umulig skade å prøve
Finnes det noen triks for å få til triple poeng, samtidig som man booker en kampanje på et frittstående hotell? "Villa Summer" gir bedre pris, men formoder at booking via villacopenhagen.com f.eks ikke kvalifiserer for triple poeng...
Så lenge oppholdet betales ved ankomst vil en kunne betale oppholdet med gavekort. En kan ikke betale forhåndsbetalt opphold med gavekort.
Andre som opplever at bookingene ikke vises, verken på nettside eller i app? Booket mange netter i natt, men ingen har kommet opp enda.
Tror de har litt problemer i dag. Jeg får opp mine bookinger på nettsiden, men får feilmelding når jeg prøver å gå inn på dem. I appen funker det sånn delvis.
Hos meg tok det ca. to timer i dag før endingene ble synlig i app og nettside (en avbestilling og en bestilling). Men jeg opplevde også ustabilitet som flere skriver. Plutselig var det ingen bookinger der, så var det 404 feil osv....
Hvis du vil dobbeltsjekke at bestillingen(e) er riktig registrert, så finner du epost bekreftelsen(e) og klikker på avbestillings linken så får du opp bookingen selv om nettsider og app roter. Selve avbestillingen skjer først etter enda et klikk, så det er ingen fare.
Ble 30 netter booket det. Kommer til å slå greit ut på poengsaldoen Merket for øvrig ingenting til oppjusterte priser i Oslo…