Strekning: ARN-LAX Fra: Go Til: Plus Bud: 2410 SEK (godt over midten av laveste intervallet på slideren) Minimumsbud: 1800 SEK(?) Gikk det igjennom? Ja, 47 timer før Status: EBB (booking lå med kreditering til annet program)
Har en Bestillingsklasse B med SAS Plus Saver- OSL-MIA og EWR-MIA Bestillingsklasse P med SAS Plus Saver. Flyr MIA-EWR med United. Oppgradering ligger nå inn med minimum 25 000 per pers OSL-MIA og 27 000 poeng EWR-MIA. Dette er på en reise ca 3 mnd frem. Er denne prisen unormal høy? Hvor mye mer poeng vil jeg få med de oppgraderte billettene?
Oppgraderingspriser varierer veldig. Jeg har en reise om et par uker bestilt i februar. Den gang tilsvarte laveste bud MER enn mellomlegget til å ha kjøpt klassen over. Nærmere avreise falt det dramatisk. Jeg tipper årsaken er godt salg i lavere klasser med åpenbart behov for IU og ditto lite i høyere klasser. Så er det en stund til avreise, følg med.
Strekning: OSL-EWR Fra: Go Til: Business Bud: NOK 3525 (x2), en femtilapp over minstebud Gikk det igjennom? Ja, 47 timer før Status: EBD + EBG
Har et spørsmål som forhåpentligvis ikke er helt malplassert å poste i denne tråden... Har en booking med Austrian (OS) med følgende legs; OSL-VIE (OS operated) VIE-CPH (OS operated) CPH-SVG (SK operated - code share) Spørsmålet mitt er hvordan jeg får lagt inn en forespørsel om oppgradering på siste leg CPH-SVG? Jeg har prøvd plusgrade både via OS og SK, men begge sier det ikke mulig/not eligble....betyr det at det er umulig å få oppgradert CPH-SVG når bookingen er gjort hos OS?
Skjønner og ja denne billetten har nr 257xxxx, men hvorfor kan ikke flighten oppgraderes hos OS da? Havner alle codeshare flighter i samme "ingenmannsland" ift muligheter for oppgradering?
Høyst sannsynlig. Du kan eventuelt høre på flyplassen eller med OS, men antar at det vil koste en drøy skjorte og mye billigere å kjøpe øl og potetgull i Go..
Strekning CPH - IAD og IAD - CPH Fra: plus Til: business Bud: 27040 / 30135 EB poeng Gikk det gjennom: Ja, ca 45t før avgang begge ganger Status: EBG
Ser i SAS appen at SAS nå kjører en sommerkampanje på alle bud til pluss som legges inn i perioden 30. juni til 11. august. Minstebud fra Go til pluss OSL-ALC ligger nå på pene 350 SEK f. eks. Det var jo billig...
Hvor ser du denne kampanjen? Var fortsatt 400 som minimumsbud på en reise jeg har til TRD om to uker.
Info om kampanjen kommer opp når man går inn på siden for oppgradering. Men gjelder kun utvalgte ruter.
Gjelder dette reiser som skal gjennomføres i dette tidspunktet, eller reiser hvor man legger inn tilbud på oppgradering? F.eks kan man legge inn dette for reiser til høsten? Så lenge det blir lagt i denne perioden?
Så vidt jeg har testet gjelder dette kun for reiser som gjennomføres i perioden 30 juni till 11 august
Får nesten håpe det var poeng og ikke kroner. Du må huske dette er reise betalt for penger og da kan da ikke sammenlignes med poengreiser. Og da er 20 000poeng(eller rundt 1500trumf et meget bra tilbud. Spesielt når differansen som oftest er rundt 8-10 000kr per vei.
For jeg har en tur til Hong Kong i november. Og der fikk jeg pris på 920 kr en vei. Noe som jeg synes var ganske grei pris