Vi bød 3.300 SEK og 7 fikk tilslag oppgradering fra Plus til Biz. Ytterligere 2 oppgraderte ved gate, der var prisen hhv 2.790 nok /35k poeng. Expertflyer rapporterte om ledige seter i hele maskinen så det er definitivt ikke full maskin om man skal stole på den.
Hei. Vi er to som reiser Oslo - Alicante t/r i august. Har gitt bud på 500 SEK pr person, for hver flygninger for å gå fra Go til SAS plus. Noen som har erfaring om dette kan gå gjennom? Takk.
Strekning: OSL-CPH Fra: Go light Til: Plus Bud: 400 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei, 36 timer før Strekning: CPH-AMS Fra: Go light Til: Plus Bud: 500sek Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei, 36 timer før Begge flightene nå til lørdag. Få seter i Plus, mener det kun var 1,5 rader til CPH når jeg sjekket expertflyer. Er vel vanskeligere å få igjennom bud nå i ferie sesongen, spesielt med minstebud som i mitt tilfelle.
Det tror jeg det er stor sansynlighet for. Jeg har flere ganger bydd 5000 poeng i Europa, og det har gått igjennom hver gang.
Takk Ser at SAS har sommertilbud med oppgradering (auksjon) men tør ikke å gå ned til 350 SEK.. føler ikke vil blir oppgradert da.
Min erfaring på short haul med EBG/EBD er at minstebudet går inn, i likhet med andres erfaring her. Så jeg ville ikke giddet å by noe mer. Når det er sagt er det ofte ikke så mye å hente på SAS plus short haul når man er nettopp EBG/EBD. Hadde jeg vært EBB/EBS hadde jeg kanskje vært billig til å skru opp budet litt.
Strekning: BGO-ALC Fra: Go light Til: Plus Bud: 350 SEK x5 Status: EBG x2, EBS x2 og EBB. Gikk budet gjennom: Ja, 47 timer før avreise. Fikk oppgradert 5 pax. Jeg antar man får med innsjekket bagasje nå? Det står "0 bags" i app
Du får opprinnelig ikke bagasje ref. reglementet, men har av personlig erfaring fått lov å sende 1x bagasje etter jeg har oppgradert fra light til plus. Ville dobbeltsjekket på forhånd kopiert fra SAS sine hjemmesider ang upgrade til plus: Merk: Du kan bare ta med bagasjen som er inkludert i din opprinnelige billett
Hatt suksess med sommertilbudet to ganger nå i juli - Strekning: NCE - OSL Fra: Go light Til: Plus Bud: 365 SEK x2 Status: EBG x2 Strekning: OSL - DBV Fra: Go Til: Plus Bud: 375 SEK Status: EBG
Strekning: OSL-TOS Fra: Go Til: Plus Bud: 5 000 poeng (minstebud) Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, svar 47,5 timer før
Strekning: OSL-TRD Fra: Go Til: Plus Bud: 400 SEK Status: EBB Gikk budet gjennom: Ja, svar 47,5 timer før
Strekning: OSL-ALC Fra: Go Til: Plus Bud: 500 SEK Status: EBB Gikk budet gjennom: Ja, svar 48 timer før. Kjapt spørsmål: Flyet blir en B737-800, hvordan er setene på første rad? Ser på sas.no at det er seter på første rad ved D, E og F, men ikke A, B og C. Takk!
På noen maskiner er seterad 2 første rad på den ene siden .... Da er 2A,B og C like å sitte i som 1 D,E og F. Det kan også være omvendt.
Ja slik det ser ut så er 2 ABC på venstre siden "første rad" mens på høyre side starter det med 1 DEF. Hva er best å velge? Føler kanskje det er bedre med rad 2 på venstre side, slipper å bli forstyrret av toalett besøk etc?