Husker du hvilken klasse du fikk? Skal snart på langtur med TAP og det kan være greit å vite hvor mye man bør legge inn.
Må sjå om eg finn Boardinkorta, men fekk like mykje poeng som for opprinneleg klasse. Jobben hadde booka billigast mogleg så det vart ikkje mykje poeng ;-( CPH-LIS var 400poeng ser eg i oversikten.
Jeg har lest om folk som har blitt oppgradert til P, en klasse som ikke ga poeng på United. Nedgradert altså.
Ja, P klasse kan stemme veldig bra. 25% Hos SAS ser eg, som var det same som min oprinnelege booking. Eg oppgraderte jo delvis for og få 100% men dengang ei.
Da er det i hvert fall ingen grunn til å betale ekstra for å få klasse V, hvis man uansett skal «oppgradere» til P.. er det ikke litt rart at man får P hvis man fly business?
Ja, syns det er veldig rart. Eg vurderte jo og klage, kanskje eg faktisk burde sende inn klage til TAP. Dei reklamerte jo med at du tjente meir poeng når eg bydde med Plusgrade. Eine strekket eg flydde så var det stappfult, så det var no likevel greit. Men litt skuffa sidan eg trengte dei status poenga.
Skal til Hong Kong om 2 uker, booket i Plus under F&F-salget. Vil selvfølgelig forsøke å oppgradere til Biz, noen som har erfaring på hvor mange poeng man bør legge inn? Ser at minstebud er 20.000 poeng, og jeg er EBG. Det er ihvertfall 4 ledige seter pr. nå, det kommer opp når jeg søker på samme flight. Hjem kommer det ikke opp noe antall i det hele tatt, og det er 9 ledige seter når jeg gjør en dummybooking.
Skal fly nå i dag mandag 13. aug kl. 09:55. Det siste seatmap’et jeg så før budrunden stengte viste 11 ledige plasser i Business
Har ingen tall her i farta, men jeg tror jeg har fått inn oppgradering til C på SK939 med tilsvarende minstebud hver gang jeg har prøvd.
Strekning: OSL-LHR Fra: Go Til: Plus Bud: 5 000 poeng (minstebud) Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja!
Fra forrige ukes miniferie. Strekning: HEL - ARN Fra: Go Til: Plus Bud: 500 NOK Gikk det gjennom? Ja, 47,5t før. Status: EBS Strekning: ARN - CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 600 NOK Gikk det gjennom? Ja, 47,5t før. Status: EBS Strekning: CPH - OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 500 NOK Gikk det gjennom? Nei, 36t før. Status: EBS Strekning: TOS - OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 400 NOK Gikk det gjennom? Ja, 47t før. Status: EBS
Husk på at hvis du oppgraderer fra Go til Plus motsatt vei vil du få tilgang til Gold Track + alle Loungene utenom Senator delen til LH.
Strekning: ARN-LAX Fra: Plus Til: Business Bud: 4 008 NOK Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja! Var nok et litt stort bud denne gangen, men kunne bare ikke la denne ikke gå gjennom.
Strekning: CPH-SFO Fra: Go Til: Biz Bud: 43250EB*2 Gikk det gjennom? Ja, 47t før. Status: EBG; men budet gitt med samboerens EBS Litt spesielt, da dagen før viste EF c1 og e1, altså 2 ledige plasser totalt på flyet. Åpenbart at dette ikke stemte, og EF er ikke nødvendigvis alltid til å stole på. Fått samme type tilbakemeldinger fra andre også. Moralen er å ha trua uansett! Skål!
Aldri tenkt på muligheten for å oppgradere innenlands, men ser jo at det ikke trenger å være dumt om man trenger basispoengene. Jeg antar at man går fra 250 eb (+ev. 25%) til billettypen som gir 750 eb, eller går man til billettypen som gir 1000 eb?