Strekning: LAX-ARN Fra: Plus Til: Biz Minstebud 27000 poeng*2 Status: EBG Budet igjennom ca 47 timer før
Hvis jeg byr på Business fra Go på OSL-HKG - vil jeg da få nye EB poeng tilsvarende en businessbillett da? Og er det noen som vet om det da vil være businessklasse Z (12500p) eller D (16250p) man vil få? Takker for eventuelle svar!
Strekning: CPH-SFO Fra: Plus Til: Biz Bud: 22.675*2 (minstebud 20.200 poeng) Status: EBG og EBS Budet igjennom ca 47 timer før
Strekning: ARN-ORD Fra: Plus Til: Biz Bud: 30.430 (minstebud 25.000 poeng) Status: EBD Budet igjennom ca 47,5 timer før 9 seter tilgjengelig 3 døgn før avgang
Strekning: CPH-BOS Fra: Go Til: Biz Bud: 38.600 (minstebud 38.000 poeng) Status: EBD Budet igjennom ca 40 timer før ETA: Plutselig endret konfigurasjonen i Biz fra 1-2-1 til 2-2-2... LN-RKP. Sendte en melding og poengene ble refundert.
Hei! har noen en formening om når/hvilke ukedager (utenom høysesonger) sjansen er størst for å få oppgradering med bonuspoeng på hhv CPH-IAD og EWR-OSL? Hvor mange poeng må man typisk by for oppgradering fra Go til Business på disse rutene?
Strekning: ARN-LAX Fra: Go Til: Biz Bud: 38.280 (minstebud 38.000 poeng) Status: EBD Budet igjennom ca 40 timer før Halvfull kabin, basert på expertflyer og antall ledige seter når jeg velger meg 6H.
Er det noen med ExpertFlyer Pro som kan søke opp tilgjengelighet C/si noe om muligheten for oppgradering fra plus til business på SK939 ARN-LAX lørdag 22. september?
Strekning:KRS-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 400SEK (minstebud) Status:EBG Gikk budet igjennom: Ja, 46 timer før avgang. Egentlig helt unødvendig på den korte flyturen, men gjorde det bare fordi jeg fikk lyst.
22. September Strekning: BGO-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 370NOK (minstebud) Status: EBG Gikk budet igjennom: Ja, 47 timer før Strekning: CPH-EWR Fra: Go Til: Biz Bud: 3655NOK (minstebud) Status: EBG Gikk budet igjennom: Ja, 47 timer før Dessverre ble SK901 kansellert i går når jeg var i luften mellom BGO og CPH. Syk pilot. Ble ombooket til Dusseldorf, deretter EWR nå i dag. Dessverre i eco og ingen muligheter for oppgraderinger verken ved ny innsjekk eller gate. Fikk ikke biz på nye flyvningen pga at originalbilettten var eco. Får tilbake pengene osv selvsagt, men er fortsatt kjipt. 39G på LH Eco er ikke det samme som 2A på SAS Biz som jeg først gledet meg til...
Les igjennom denne tråden, så finner du flere eksempler på at både minstebud og moderate bud har gått igjennom.
Hadde tenkt kanskje det ble en Plusgrade til Miami fra Oslo denne uken..... Men her er det jammen meg fullt gitt: Lurer på om jeg er bedre tjent med å la diamantstatusen lyse opp på skjermen til de som skal stokke om på passasjerene ...(antar at Eco er ganske overbooket og at Biz er mer ledig enn det ser ut som her - på setekartet er det rundt 10 seter som ikke er tatt)
Hva er erfaringer med oppgradering fra Plus til Biz på ARN-HKG? Jeg skal ta en av siste flyging på denne strekningen i slutten av oktober og lurer på om det er så nødvendig å by over minstegrense, gitt at jeg er EBG og jeg reiser på en lørdag (vet ikke akkurat om det stemmer for denne ruten, men pleier å være mindre forretningsreisende på Biz i helgen)
Lørdag er en fin dag for plusgrade. Jeg ville lagt meg litt over minstebudet for å kuppe evt diamond som byr minstebud